Masaili <3 Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Talte 12 før hun sovna... kommer det flere i løpet av natta tror dere, eller slipper hun billig unna?? *håpe*
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde ikke mer enn det jeg heller. Imens lillebroren min var full i prikker hele han. Tror nok ikkr det kommer fler, men kan jo bero på om det er idag det brøt ut eller om det var for et par dager siden.
DenherJenta Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 søskenbarnet til nordjenta fikk påvist vannkopper på torsdag. da var den første kommet.. i går var det endel, og i mårrest var det masse masse!!! han er helt full av prikker nå.. så de kan nok enda komme.... regner med at nordjenta er blitt smittet, så går vel ikke så lang tid før vi har det i hus..
Masaili <3 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Ja, de brøt ut i morges... Huff... synes så synd på henne stakkar, hadde 39,9 i feber før hun la seg og var skikkelig slapp... Håper hun slipper så mye prikker da...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Lukas hadde ikke så mange prikker (i følge min mamma) men han hadde flere enn 12 stk. Får håpe det holder med 12 hos dere!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå