ny vår og nytt håp Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 jeg er i slutten av tolvte uke nå. har stått å jobbet en dekll i dag, og da jeg skulle på toalettet oppdaget jeg endel brun utflod... er dette noe å bekymre seg for...? jeg ble/er nå veldig bekymra... har verken blødd eller hatt farget utflod før i svangerdskapet...
scoobydo Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 er mange som opplever å ha brunlig utflod i første trimester uten at dette er tegn på at noe er galt!... men dessverre er det også noen som opplever at brunaktig utflod kan være tegn på en MA :/ Gav det seg?! Da jeg hadde MA kom det bare mer og mer... Ofte når man har en MA mister man også svangerskapssymptomene.. Om du bekymrer deg kan du jo kontakte lege i morgen og få en UL!...
scoobydo Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 dvs at fosteret er dødt... og at kroppen ikke støter fra seg fosteret som det gjør ved en spontanabort!... Mange mister alle svangerskapssymptomer på grunn av at fosteret er dødt og kroppen slutter å produsere HCG ...
AO3 Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde brun utflod (= gammelt blod) to dager i uke 8. Alt står fint til med mini, jeg er nå i uke 16 (bim 17). Hørte fosterlyden senest i går. Som tidligere nevnt KAN det være et tegn på MA, men det er mange, mange her inne som har hatt brun utflod, og det har gått fint med de aller fleste. Hvis du begynner å lete gjennom gamle tråder på 1tri, vil du finne masse tråder som din.
ny vår og nytt håp Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2008 jeg satser på at alt går greit da;) gjett om jeg har lest gjennom lista, langt langt nedover her... Så dette må bare gå greit. Det er jo ikke mye, bare litt litt. Men nå har jeg hpooet over til 2. semester- om ungen lever. Tjohoo:)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har egentlig hatt en del brunlig utflod jeg også.. Og det jeg synest er litt ekkelt nå er at kvalmen har gitt seg litt også.. Vært kvalm siden uke 3, og er nå i min 6 uke og de siste par dagene har jeg ikke vært spesielt kvalm.. Skal også sies at jeg hadde ekstrem svangeskapskvalme sist svangerskap, så forventet å være mye kvalm osv nå også.. Men er fortsatt ekstremt trøtt og sliten da.. Så hadde jeg SA i desember, så håper ikke det er noe galt nå.. Men blir bekymra da..
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Hei! Jeg hadde blodig/brunlig utflod 2 dager på rad i uke 11, men var da hos lege og fikk UL og alt så bra ut med våres lille, så slo meg til ro med at man godt kan ha dette uten at det har noen betydning. Har også hatt dette 2 ganger senere både i uke 12 og 13.
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Hadde også brun utflod i 2-3 dager for noen dager siden, dro til lege og fikk UL time dagen etter. Alt sto bra til. Sikkert bare noen rifter eller sprukne blodårer....man er litt mer sårbar der nede undre graviditet. Men jeg ville ha sjekket. Ikke gøy å bekymre seg og så er det jo en bittebitteultraminimalliten sjans for at noe er galt ( ikke for å skremme altså). Men sannsynligvis ikke!!)
ny vår og nytt håp Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2008 velll....jeg hadde noe å bekymre meg over.. min mini kom ut den samme natten som jeg skrev dette innlegget:'( Jeg var ekstremt kvalm i d forrige svangerskapene mine. Med denne sluttet jeg å være kvalm i uke 8 allerede, og trodde jeg skulle få et helt fantastisk svangerskap. Men den gang ei. Men håper å få være med i denne sisden i løpet av noen mnd igjen..
Thessa og Bebbis Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Kjempe lei meg på dine vegne! Det er så utrolig synd at det har blitt så vanlig med spontan aborter! Veldig trist! Jeg har mistet selv to ganger før så jeg VET at det er veldig vondt! Jeg håper du kommer deg og at du tar det med ro og prøver igjen :-) Storklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå