Hønemor&guttaboys Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 *dratt utover masse, masse nysammenlagt tøy *kastet duplo i do *kledd seg naken og løpt villmann i stua *smurt inn leker i havregrøt puh..! Og nå sover han søtt, det må være det lureste han har gjort i dag! Han har vært som et englebarn før, men plutselig nå i det siste har han fått for seg at det er kjempegøy å gjøre ulovlige ting, og teste ut reaksjonen vår. -Ja, dere sier vel bare; velkommen etter!!
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 vel,gled deg til han blir 4;-) Det din har gjort i dag har min gjort før klokka ni på morran! Han starter dagen halv seks,og er en engel helt til lillesøster står opp.Da er det full fart,det seneste er at det er moro å snike seg inn på badet og hente tannkrem for deretter å sprute rundt i hele soverommet sitt.I senga,på vegger og i alle klærne....
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Hehe min gutt blir 3 i juni og i dag har har han bare bølla og vært sur! Han ble sint fordi potene var for varme, så da sveipa han like godt hele middagen i gulvet! Han har også kledd seg naken i dag og vært helt vill..Og tømt ut en flaske med imsdal vann på stuebordet...
Hønemor&guttaboys Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 oi..! Hehe, hørtes ut som en liten ramp det der også ja Han her har en lillebror som er ett år yngre, som akkurat er begynt å se humoren i rampestreker, og det blir ikke mindre gøy å gjøre ugagn for storebror når han får rå latter i belønning! Jeg er vel bare ikke vant til at han gjør ting bare for å være "slem", skjønner at det er ikke store sakene min har gjort (enda!), hehe )
Minnie Mom Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Gutten vår er 2 år og 8 mnd, og han: -kler av seg hele tiden -vil helst være kliss naken -ville ikke ha bleie, så han tisset i strømpebuksa og etterpå bæsjet han i den (greit nok da, for han viser ihvertfall interesse for å slutte med bleie) -fyller cherroxene fulle med vann -heller ut fun-lighten og fyller med vann istedet -putter q-tips i brusglasset mitt -roter utover rene klær og masse annet Og mye annet som jeg ikke kommer på nå. Han er skjønn, men litt for oppfinnsom.. )
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Hehe disse små trollene! Enkelte dager må jeg virkelig be om styrke og tålmodighet for å klare dagen med disse småttingene, men når de plutselig kommer og vil ha en klem og sier glad i deg mamma så smelter jeg.. Mine er det 10 mnd i mellom en ble akkurat 2 og han andre blir 3 i juni, så her er det full rulle
Hønemor&guttaboys Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2008 Hvordan klarer dere å snakke ordentlig til de? Jeg blir enten bare veldig flirfull, eller så bare maser og kjefter jeg.. Føler at det blir så mye negativ oppmerksomhet, når han er i det der lunet! Synes det er vanskelig å overse jeg da, når det blir masse tull.. Hehe, og så måtte jeg bare le av lillebroren i dag da, han er 1,5 år. Han og storebroren stod og "siklet" spytt på puffen vår, og da sa jeg at det der får dere slutte med, ellers må mamma knipse munnen deres! Da kikket han mini opp og sa "heh??" meget interessert, og rakte fram hånda si. Han ville altså tydeligvis bli knipset Så jeg "knipset" ham på hånda jeg da, og da smilte han sååå fornøyd.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Min beste teknikk er å overse all negativ oppførsel så lenge ikke liv og helse står på spill. Og jeg sier i fra en gang og gir en advarsel, og hører de ikke etter da, tar jeg i fra dem det de eventuelt holder på med. Funker bra her i huset. Må være streng og veldig bestemt, ellers så blir det bare rot og tull
Lillesnuppis Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Lenge siden min datter var i den aldere, men hadde sine raptuss hun å :-/ Lakka stuebordet med rosa negllakk Dro av duskene på dør gardinene Men aller helst var det klær som fikk gjennomgå av saksa. Kjøpte saks som bare kunne klippe papir... Bare tull. det første hun gjorde med den var å klippe hull i den 2 timer gammle snekkerbuksa hun hade på seg. å masse hull på dynetrekket sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå