babyprincess Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 anbefaler dere noen annet? Hun er 6mnd og 6 kg.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Avokado er jo genialt enkelt og sunt. Hs her var veldig positive til avokado i hvertfall ... men jeg syntes potetmos var grei startmat jeg da
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Vi begynte med avocado syntes det var veldig fint å starte med, mildt og godt..
babyprincess Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 er helt ute å kjører jeg....men hvorfor valgte dere potetmos i stedetfor avokado ?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Avocado har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.. Med begge mine har jeg begynt med potet most i litt morsmelk og gått videre med gulrot most med morsmelk. Etter det var det vel brokkoli og blomkål. Avocado er sikkert helt topp. Jeg har bare ikke tenkt på det )
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Fordi mor selv eeeeeeeelsker potet av hele sitt hjertet. Rett og slett derfor Tilfeldigvis var det ogsaa et bra valg akkuratt for gutten vaar, for han blir skikkelig uggen i magen av avokado, men de aller fleste barn taaler det veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå