Gå til innhold

Amming og gulping... huff..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gulper deres barn mye? Jeg fullammer jenta mi som er 12 dager, og de siste dagene har hun gulpa så utrolig mye.. Virker som at hele måltider kommer opp.. Og alikevel er hun sulten og vil ha mer.. Er bare på kvelden og nattan vi har dette problemet, på dagen er det ingenting.. Ikke har jeg spist noe jeg kommer på at hun kan reagere på heller, men man vet jo ikke.. fryktelig slitsomt og måtte bytte klær på henne 100 ganger i løpet av en kveld.. Er dette normalt eller? Dette er barn nr 2, førstemann fikk kun flaske med mme, og hun gulpa hun og, men ikke som dette.. Begynner og bli litt bekymra her jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.har selv en gutt på to uker som gulper noe fryktelig,og særlig på natta.når jeg tar han opp er han helt våt i nakken og på pysjen.så her vaskes det klær hele dagen:)får håpe det gir seg:)tenkte jeg skulle høre med helsesøster på neste veiing.jeg blir også bekymret.

Skrevet

Begge mine har gulpa veldig mye. Første var jeg skikkelig bekymra med, for han veide bare 2500g da vi dro fra sykehuset, og han gulpa til og med på vei til helsestasjon da vi skulle veie han etter en uke - men han hadde lagt på seg 600(!) gram, så var visst ingen ting å bekymre seg over...men ja, kjedelig med alt griset =P Jeg hadde vel alltid med et par-tre skift til ungen og ett til meg selv inntil begge var 7-8 mnd`er gamle...!

Skrevet

godt og høre det ikke bare er her da.. Vet jo at barn gulper og at det er normalt, men det er mengdene som kommer opp jeg blir bekymret over.. Skal på helsestasjonen på tirsdag, tenkte og høre da jeg og..

Skrevet

Begge mine barn gulpet/gulper en del. Sønnen min fikk kallenavnet "Gulpekongen" av tanta si :) Jenta vår er ikke noe bedre.. Er ikke bare på kvelden, her gulpes det hele dagen. Skifter som oftes body eller smekke på jenta vår 3-5 ganger om dagen...

Bruker jenta di smokk? Her er det nemlig slik at jenta vår er mett, hun begynner å tulle med puppen, og allikevel skriker hun når jeg løfter henne til raping, og dermed kan det se ut som hun er mer sulten. Dersom hun gulper når hun skal rape, pleier jeg å gi henne smokken, og da pleier hun å være fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...