Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 hei! noen andre som sliter med spiseforstyrrelser og er gravide? jeg vet jeg må spise og jeg gjør det.... er bare det at jeg hater meg selv etterpå... føler meg så feit og ekkel og er livredd for å legge på meg(noe jeg vet jeg har gjort) sikkert mange som tenker at jeg aldri skulle blitt gravid, men situasjonen er nå sånn at jeg er gravid og det kan jeg ikke forandre på. jeg gleder meg masse til å bli mor, men jeg klarer ikke å glede meg så mye over graviditeten som andre kanskje gjør... jeg har fått helt angst for å gå utenfor døra fordi jeg føler meg så stygg og ekkel. hater virkelig meg selv for dette... går forresten til psykolog, men hjelper ikke
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg er ikke lenger gravid, men jeg slet/sliter med spiseforstyrrelser. Jeg spiste sunt for det meste, men når jeg ikke gjorde det kastet jeg opp. (Det er vanlig at spiseforstyrrelser forverres under graviditet) Jeg nøt ikke et sekund av graviditeten og følte meg også stygg og ekkel -ville ikke gå ut, men jeg stengte meg aldri inne. Er du åpen om hvordan du har det med andre? Hva med å dra til en ernæringsfysiolog? Kanskje du føler deg bedre om du får bekreftet at du gjør de rette tingene og får oppfølging? Kanskje du kan skifte psykolog om den metoden han/hun bruker ikke fungerer (spør hva slags teoretisk utgangspunkt som blir benyttet og få anbefalt en annen)?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Jeg vet hvordan du føler. Jeg er også gravid og hater kroppen min. Mitt råd til deg er å se på graviditet som noe midlertidig tilstand og prøv å tenke at du ofrer kroppen din for baby, og at du har full kontroll overfor kroppen din men akkurat nå er det baby som er viktigst. Du får tilbake kroppen din etter fødselen! Bare se på alle tv stjerner som blir bare penere etter graviditet! det hjelper å snakke om slike ting med andre som forstår deg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Vet nesten hvordan du har det... Bare at jeg elsker å være gravid, for da er det greit å være feit. Ser heilt jævlig ut etter forrige ungen. Hadde anoreksi før svangerskapet, men det har jeg så absolutt ikke nå! HVOR BLE DET AV KROPPEN MIN?? Tror den er godt bortgjemt under alt det ekle fettet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå