Silja FullFres McQueen Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Han er jo litt lekker han oxo.. Stor og sterk Mann... ;D Fader, jeg sliter for tiden.. Jeg trenger en MANN!! Hehehe...
cherry coke Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Litt for mye muskler, ikke min type...Ser du på MTV eller?=)
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Nei, VoiceTv... Hehe.. Må være litt muskler da... Hvertfall på sånne typer man sikler litt på.. I sofakroken vil jeg ha en bamsemann! Altså, ikke en feit en altså, men han kan godt ha litt å ta i! *sukk* Spettis; nei det kom jo ikke som noen bombe, han spiller jo ikke i Vikingarna... ;D
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Hø hø, moroklumpen :-O Later i hvertfall ikke som om jeg er yngre enn jeg er...
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2008 Øyh, gjør jo ikke jeg heller det da!
Tøysetipp Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Hvem i huleste heite er Flo-Rida? By the way - jeg har fått en ny nabo du kan låne.. han er en kløpper på å klippe gressplenen.. I baris! Og det er slettest ikke så verst altså.. Eller uhøffent so to speak. Sånn bortsett fra lizzm.. Jeg serverte han en duggende øl litt tidligere.. Fordi han klippet plenen vår når det egentlig var min tur.. *grei nabo*..
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2008 Søk på Flo-Rida på youtube, da kommer det opp en video som heter "Low". Ojsann, send han oppover! =D
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2008 Herrejesus, kan ikke GangstaSpråket du da Ho!
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. mai 2008 Og Sean Paul! Vin Diesel... Beyoncè! *slå av VoiceTv* =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå