1 høne i haneflokken-født Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 vi begyndte å male garasje og terrassen idag og på grunn av at sambo datt ned fra krakken med spann over seg (nesten) men en del maling slo seg ganske mye, mistet vi en del maling, han dusjet og heiv seg i bilen så han skulle nå Obs bygg før de stengte idag så vi kunne få malt en del imorgen også siden det er så fint vær, han entret 17.55 og ville bestille, men nei.......de hadde akkurat skrudd av dataen så han kunne ikke få mer maling idag, de sa de regnet ikke med flere malingskunder den dagen da det bare var 5 min til de stengte..... er det mulig????????????? ble så forbanna da han kom hjem, der går det en hel fridag med nydelig vær og vi får ikke gjordt en dritt.....åååååååååå gjett om det er ei som skal ta en tlf og klage på mandag, dette er dårlig service hva syns du?? frustrasjonen min kom iallfall ut hehe
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Det tar vel litt tid å blande maling, så da hadde jeg tenkt at det var dumt at vi var så seint ute...kjipt, men shit happens =P
1 høne i haneflokken-født Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 det hadde vært klart på 5 min, vi hadde nr på malinga vi skulle ha
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Der jeg jobber er service ovenfor kundene viktig for oss,så jeg hadde nok jobbet noen få minutter ekstra for å ha en fornøyd kunde;-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Det var dårlig, tar ikke mer enn fem minutter å mikse malingen. Det er som når de i kassa begynner å telle sammen kassa et kvarter før stengetid...grrr....
frutilla Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Helt enige! det tar ikke så lang tid å blande malinga..
sol2002 Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Forstår deg godt, har selv jobbet 3 år med blanding av maling og det tar toppen 2min å blande et 10 liters spann, og det tar 10 sek å skru av dataen, jeg hadde nok klaget ja
petite fleur Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde også klaget, man kan bare ikke regne med at det ikke er flere som skal ha maling......Dårlig service!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå