Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har den; fornøyd? Hva er bra og hva er mindre bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Den er bra å sitte i og bra å sove i. God plass i vognen. Den har 3 stillinger. Liggende, halvt sittede/liggende og sittende (nesten 90 grader). Eneste minuset er at det er en litt tung vogn. Med det understellet jeg har veier den ca 13 kg (trur jeg), men hvis en velger det enkleste understellet veier den mindre (ca10 kg). Men jeg liker å ha en tung vogn, for den er veldig stabil. Kan være litt tung å løfte inn i bilen, men det blir det muskler av :-) Alt i alt en bra vogn, og så mange fine farger å velge mellom. Har den i turkis, og både kjente og ukjente kommenterer ofte hvor fin og sprek vognen ser ut :-)

Skrevet

Vi fikk Brio Happy Duo vognen når jenta blev født og er veldig førnøyde! Hadde beige farge på baggen og når sportsdelen skulle på byttet vi farge til grøn. God stabil vogn.

En ting til som er bra med den det er at håndtaket kan vippes over. Sant at den kansje er litt tung? men den er ikke vansklig og løfte.

Jeg har jo ikke hatt noen andre vogner så jeg kansje ikke er noen expert=) hihi

Hørte at den kom dårlig ut i en test, men det var at en del på håndtaket røyk ved 30 minus....men ja om du ikke bor 1000 meter over havet eller i kirkenes så skal nok ikke det være et problem=) hehe. Tuppa kommer ha denne vognen lenge og neste man får nok nyten den også håller til 2 unger lett!

Skrevet

Den er stabil, god å trille. tar mindre plass i bilen enn simoen, håndtaket kan vendes begge veier, og det er en stooor fordel:) Litt tung, men jeg er sterk, så det går greit.

Skrevet

Hvor mye koster den da? Har sett litt på dem, og syns dem er fine..

Skrevet

Den koster rundt 4500. Vi fikk 35% avslag, så det ble bare 3000 på oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...