Stinamedgogutten=) Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jeg fødte en nydelig gutt for 9 dager siden.og måtte da sy noen sting.fikk aldri svar på hvor mange,men de sa det ikke var så mange.mest innvendig tror jeg.og det var nesten ikke vondt de første dagene..men nå de siste dagene klarer jeg så vidt å gå..det gjør konstant vondt.uansett hva jeg prøver..av og til blir jeg på en måte lammet av smerte..kan se ett sting utvendig..og det sitter liksom på tvers over sjeden..er det vanlig at det kan gjøre utrolig vondt eller kan det være stinget sitter i en nerve el noe..tror jeg er nødt til å gå til legen på mandag,dette orker jeg ikke..eller er det noen som har noen gode råd??
Mille** Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Hvis det fortsatt er så vondt så ville jeg dratt til legen. Jeg fikk mer og mer vondt de 2-3 første dagene og da viste det seg at det var et sting som var gått opp. Funker det med smertestillende da? Huff, føler med deg....
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Uff, min første tanke er betennelse i stingene. Da anbefales det å sitte med stumpen i et grønnsåpebad. Nå er det så lenge siden jeg fødte mine barn at jeg har fortrengt det meste, men glemmer ikke at etter en times sying fikk jeg ikke vite antall sting, for den skrekkhistorien skulle jeg ikke få fortelle:/ Høhø, eller etter andremann var født så var jeg på kontroll 7 uker etterpå. Jordmoren hadde glemt å si at hun sydde med "fisketråd" som var gordd fast i mitt aller helligste og måtte rives ut. Herlig:/ Synes du bør ringe sykehuset og snakke med dem jeg. Mulig de vil ha deg inn til en sjekk!
ifie Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde også vondt. Veldig, syns jeg. Men det ble ikke verre etter som dagene gikk! Ta en tur til legen du. Kanskje du har fått en liten betennelse eller noe. Best å få det sjekka og evnt fiksa så fort som mulig! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå