Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hvor ofte ammer dere om natten. Jenta mi på 2 mnd legger seg 20:00 og ammer kl 03:00, 05:30, og 08:00. Er det en normal mengde? er så himla trøtt når jeg er oppe og ammer. Sliter skikkelig....
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Her i gården er det sengetid en gang mellom 20 og 22. Han har lengste søvnperiode på 4-5 timer først, så går det 2-3 timer mellom hvert måltid, og kl 0630 er det som regel morgen og vi må opp, så kjenner meg igjen, for å si det sånn... Tror det er helt vanlig. Tobias sov fra 22-06 en gang, og skulle virkelig ønske det kunne gjenta seg, for det er slitsomt å opp 2-3 ganger hver natt.....
Aibell Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Jeg blir så imponert over dere som orker å stå opp av senga for å amme! Er fullstendig i svime, jeg, så jeg har henne i min seng *lat* Tror du ammer normalt ofte, ja.
BabyV Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Frem til jenta mi var 4 mnd så trengte hun melk klokken 23, 03, 05 og så stod vi opp klokken 07. Hun fikk mme. Tungt å stå opp så mange ganger hver natt og spesielt hvis man legger til de 5-10 gangene hun hylte fordi hun hadde mistet sutte i tillegg. Jeg la meg klokken 20-21 hver dag i denne perioden for å klare hverdagen. Så jeg begynte med grøt når hun var 4 mnd og heldigvis ble det bedre her. Da trengte hun bare mat klokken 22 og 03. Da kunne jeg plutselig gi henne mat før jeg la meg og så måtte jeg bare opp en gang pr natt. Ubeskrivelig deilig. Og nå når hun er 7 mnd så har vi klart å avvenne hun helt med mat på natta. Så nå spiser hun ingenting mellom klokken 18-07:30 uten problem.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Som regel engang mellom 2130 og 0700 i den grad du kan kalle det for morgen- men det er da sambo står opp for å gå på jobb. Noen ganger blir det to om han surrer med søvnen....
Jewel m/jente får gutt Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 3 mnd legger seg kl 21 ammer 02 og 07 står opp mellom 09 og 10
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Jenta mi er nå 7 uker gammel og jeg ammer en til to ganger om natta. Legger henne samtidig som oss i tidligst 23-tiden, kan bli midnatt noen ganger. Da sover hun som regel til en plass mellom 5-7 om morgenen. Tar da også et bleieskift. Men har hendt at hun har våknet i 3-tiden og vil ha litt også. Varierer om jeg har henne i sengen vår eller i sin egen rett ved siden av. Er ofte skikkelig trøtt ja, glad det ikke er oftere hver natt! Jeg ammer ofte liggende og det har skjedd at jeg sovnet mens jeg ammet henne..Våkner da med henne ved siden av meg og puppen ut, hehe! Så sover vi litt ut på morgenen, til en plass mellom 10 og 11 som regel. Er nesten enda trøttere da..Men går fort over bare jeg har kommet meg opp.
Galskapens overhode Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 ammer alt fra 1-4 ganger pr natt mellom kl 22-08.. Vanligvis bare 1-2 ganger.. De første ukenen satt jeg i senga og ammet.. nå som sårheten er over, legger jeg ham til puppen ved meg i senga og sovner mens han spiser..3,5 mndr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå