Silja FullFres McQueen Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hun er jo så trollbabe at når en musikkvideo med henne kommer på tv`en, så blir jeg helt fengslet. Sitter bare og glaner... Hehehe.. ;D
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Trollbabe ja... Helt sykt bra dame.. Hehe.. Samme som Trollsang, Trollfilm, Trollfyr, etc etc..
cherry coke Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Hun er utrolig vakker. Spesielt etter at hun klipte seg kort.
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2008 Nydelig! Troll ja.. Som i "sykt bra"...
Ikkelektuell Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Trollfyr høres i hvert fall ikke bra ut, men jeg skjønner at det er en geografisk betinget greie. En jente kalte meg en gang for et 'trollj', men jeg tror kanskje ikke det var like godt ment som det du sa om Rihanna.
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2008 Nei, hvis man kun sier Troll, så er jo ikke DET så positivt.. Det er jo det samma her oxo.. Men hvis man slenger på en "babe" eller "fyr" eller noe annet etter, så er det kun positivt..
Ikkelektuell Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Noe sier meg at dama var fra omtrent samme sted som deg, uten at jeg kan si det for sikkert. Knegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå