Gå til innhold

hvor ofte ammer dere 2mnd baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte ammer dere 2 mnd gammel baby? synes dattera mi spiser ofte men lite. suger kanskje bare i 5min pr gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På dagen går det 2-3 timer mellm hvert måltid, mens det på natta kan gå fra 3-8 timer (8 timer skjedde en gang, da...) Han suger ofte en halvtimes tid hver gang, og spiser ofte begge puppene på et måltid.

Skrevet

Det gikk sjeldent mer enn halv annen time mellom hver gang når lillemor var så liten. Om hun spiser kort tid av gangen så kan du jo legge henne til samme bryst som hun spiste av sist? :)

Skrevet

Jeg ammer henne annenhver time og hun suger ca ti minutter hver gang.

Skrevet

Det kan gå alt i fra en time til fem timer i mellom. Alt ettersom.. Jeg ammer i rundt 15 minutter pluss-minus. Høres kanskje litt lite ut ja.. Er hun slapp da? Sovner hun fort? Er det nå i det siste det har blitt slik?

Skrevet

Min gutt er 2,5 mnd nå men har siden han var ca 4 uker ammet han 5-6 ganger i døgnet. På dagen går det ca 4 timer mellom. På natta sover han 11 timer uten å få mat. han bruker 15-20 min på amminga, han får mer enn nok ut på den korte tiden :-D Er en god og rund fornøyd liten krabat. Er nok store forskjeller på hvor ofte og mye de spiser. men en blir jo sliten når en må amme hver time og ikke minst sår...

Skrevet

ca 3-3.5 time mellom måltid på dagen. siste måltid ca 22 på kveld. sover til ca 05-07 hvor jeg ammer igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...