Gå til innhold

Hvordan er deres sosiale liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til så føler jeg meg som den mest usosiale personen jeg kjenner. Er mye alene på kvelden (mannen jobber offshore) og har ikke så mye besøk. Kunne nok hatt mer, men.......... Er veldig sosial på dagtid sammen med andre som har barn på alder med snuppa, men det er liksom ikke noen nære om man kan si det sånn. Etter at snuppa har lagt seg, er jeg ofte i stallen og trener hesten min. Dagene går, og det blir liksom ikke tid til så mye annet. Har dere ofte besøk? Finner dere på ting hver helg? Jeg tror virkelig jeg må prøve å finne på litt mer med andre en heste og barnefolk...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sååååå myyye kontakt med mange mennesker i løpet av arbeidsdagen som ofte blir 9.10 timer de dagene jeg jobber( jobber 50% stilling)

Når jeg har fri går tiden til barn, mannen min og familie ellers. Treffer kanskje venninner to ganger i måneden, har sjelden besøk på hverdager og drar ofte på hytta i helgene:)

Skrevet

Hæ? Hva er det for noè?? Fremmedord??? ;-)))

Har en som jobber mye og er rimelig låst fast med tre barn og mange kvelder alene... Tror i grunn at småbarnsforelder periode ikke er den aller mest sosiale, pga mangel på tid, anledning og overskudd.... Var sånn for foreldra mine også, nå har de voksne barn og nesten voksne tenåringer og er HYPER sosiale igjen og treffer venner flere ganger i uka på kveldstid og er stadig på fest i helgene osv...så trøster meg med at den tid den kommer, men har ingen ambisjoner om å ha noe særlig sosialt liv nå. Det blir sånn av og til når sjansen byr seg og formen er der...venner skjønner det der heldigvis :-)

Greit å ikke legge lista for høyt...

Skrevet

Ja, slik er det her også. Jobber med mennesker og har en stor gruppe med gode kolleger. Føler derfor at jeg får dekket mye av det sosiale når jeg er på jobb. Har ikke begynt å jobbe så masse ennå, siden vi ikke har fått bh plass før i aug. Hadde verdens mest sosiale liv før, og kanskje det nye livet med barn får meg til å føle meg litt som viggo venneløs..........

Skrevet

Hvilket sosiale liv? Det jeg mistet i det jeg fikk barn?

Husker engang i tiden jeg aldri var hjemme kveldstid. Nå er Hotel Cæsar dagens store høydepunkt, hehe.

Jeg har også en mann som er mye borte på jobb. Kveldstid er jeg låst hjemme. Har flyttet på landet, noe som ikke var et sjakktrekk sosialt sett. Tar ca en time EN vei fra venninnene mine til meg. Hun ene jeg kjenner som bor bare ti minutter kjøring unna, har ikke lappen, og dermed kan ikke komme seg hit heller pga dårlig busstilbud.

Jeg var forresten sosial i går. Da var jeg på cafe med to venninner av meg (en singel og barnløs og en singel med barn. Vi har vært venninner siden ungdomsskolen). Jeg ble invitert med på byn i kveld, MEN så har jeg eksamenshelvete neste uke og er dermed låst hjemme av den grunn=(

Skrevet

Etter at jeg begynte i nyjobb for 2mnd siden så har jeg vært hyper sosial! Gjort noe med de fra jobben hver helg og vi har jobbet MANGE timer iløpet av uka også... Har følt at vi har bodd på jobb nesten. Kjempe grei måtte å bli godt kjent med alle med engang. Nå er vi begynt å jobbe vanlig turnus og det er faktisk noen jeg ikke har sett på jobb i det hele tatt de siste 2ukene. Veldig greit å ha fått det gode grunnlaget inn med engang!

Må legge til at jeg de siste 6årene har slitt veldig med sosial angst og inntil for 1år siden knapt gikk ut døra uten å ha med meg minimum en unge eller mannen min! Så han er super fornøyd med at jeg endelig klare å være meg =) Og nå er jeg straks på tur ut døra for å treffe noen venninner!!

Skrevet

Litt for sosialt til tider! Men det er fordi vi bor veldig sentralt og gubben sine venner (enten barnløse eller helgepappaer de fleste av dem) stikker innom støtt og stadig.. Men ellers prøver jeg å få tid til å treffe venner en kveld i uka, enten hjemme hos meg eller dem. Vi finner stortsett på noe hver helg også. Jeg merker det at når jeg har vært sammen med mine venner så får jeg på en måte påfyll med energi. Da har jeg liksom fått in dose med "meg" tid for en liten stund og innmellom trenger man det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...