dolly29 Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 sitter her og leser at det er mange som har mistet mange cm og kjenner at jeg blir veldig motivert til å prøve jeg også. Men ser jo at de koster litt og vet at ved de "gamle" rockeringene så får jeg det ikke til, ringen detter bare ned med en gang. Er disse rockeringene bedre, da mener jeg at det er gangske tunge, henger de bedre på da? Eller er det bare veldig mange gode brukere her??
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har ikke sjans i havet til å rocke med tuppa sin ring, men med den tunge er det enkelt =) Har ikke brukt min så lenge jeg da, så har ikke fått noe særlig til resultater enda Klarer enda ikke rocke så lenge i gangen pga at det gjør så sykt vondt hehe
Mille** Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Greide heller ikke med snuppa sin lekerockering, men var et naturtalent med den med vekter på. ;o)
dolly29 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 ho ho. da må nok jeg også bestille. Men har en mann som mobber meg litt, da jeg kjøper div. små treningsdubeditter og bruker dem toppen en uke. Men leste av man kan prøve dem på innersvingen treningssenter, så skal ta meg en tur der for å finne rett type før jeg bestiller.
Mamma'n til Mia Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Det er vanvittig mye lettere å rocke med denne ringen som har vekter. Men jeg sliter med blåmerker og må vente på at de går bort hele tiden.....
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har hatt 4 forskjellige her på besøk som har sagt "neei, jeg klarer ikke å rocke jeg, de bare ramler ned"... som har klart det! De er tunge, og holdes oppe! Selvfølgelig ramler de også ned, om du mister taket, men absolutt ikke vanskelig og bruke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå