mizz25 Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hvis man steker kjøttet ilamme store løkbiter,kan lille da reager på det når æ amma han som om æ sku ha spist løk?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Vesla reagerte da jeg hadde spist sprøstekt løk en gang, men hun reagerte ikke av at jeg spiste noe som hadde blitt stekt sammen med løk. Men hun reagerte jo ikke på så mye egentlig. Er nok forskjellig fra baby til baby, reagerer babyen din på mye så kan det godt hende at den reagerer også på dette.
roannima Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 kansje,,,,kansje ikke,,,,, :-) er ikke alle barn som reagerer på løk.... rådet jeg fikk var å prøve seg frem :-)
mizz25 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 okay =) kan jo bli spennende =) men kordan geagerte ungan dokkers på det? gråt de mye å hysterisk å sånn? Mini e 3 mnd =)
Aibell Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Når hun reagerte på ting gråt hun endel og hadde mer luft i magen enn ellers. Da vesla mi var 3mnd reagerte hun ikke mer på hva jeg spiste. Er jo ikke sikkert din heller gjør det? Er bare en måte å finne ut det på Lykke til!
mizz25 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2008 jepp,å nu har æ spist det,så bare å vent å se,håpa ikke det kommer i natt isåfall =)
"spire nr 2 i magen" Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 det er kjempe forskjellig fra barn til barn, jeg har spist masse løk av ulike typer og min lille virker ikke som at hun er plaget av det. noen reagerer jo til og med på mat og mange andre synst er helt rart å reagere på.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har lest av Gro Nylander at man skal ikke unngå å spise noe som helst, såfrem til at man merker at det er noe babyen reagerer på flere ganger. Da kan man kutte ut det. Er nok en myte dette med løk.. Så jeg spiser alt jeg, har ikke merket noe på jenta mi ennå.
Bie&babylove:-) Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Snuppa mi reagerer ikke på løk av noe slag her så det har jeg spist MASSE av! Man må bare prøve seg fram. Man merker fort om de reagerer på noe. Jeg spiste en gang masse vannmelon, og DET gikk ikke bra for magen til den lille! Bare å prøve seg frem. Går nok fint!!!
mizz25 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2008 Takk for svar alle =) maten va ihvertfall god i går,å har enda ikke merka noe på lille ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå