Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Ler godt av tuppa nå altså Hun sov hos svigers i går så nå er hun plutselig et mareritt å legge :-S Har prøvd siden kl 20 men hun står bare opp igjen, hyler og skriker. Så ble jeg litt ergelig i stemmen min å sa "NÅ er det nok, nå går du å legger deg" så ser hun på meg, setter hånden i siden og sier "mamma ikke vær så sur da" før hun tuslet inn på soverommet hehehe Morsom alder altså, sånn bortsett fra at jeg er i ferd med å gå fra vettet hehehe
Kaffemocca Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Hehe=) De får lira mye rart ut av seg ja. Min tre åring pleier å si "det går bra mamma!Du ikke sur?" Når han har gjort noe galt.
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Hehe, de vet å få sagt det disse små... Fikk selv beskjed om å 'slapp a sjøl mamma!' i dag... :-) Ble irritert på lillemann som bare skulle løpe inne på kjøpesentret i dag, og ba ham om å slappe av litt.... :-D
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Hehehe ja jeg blir så overrasket over hva slags svar jeg får noen ganger hehehe
Mille** Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Hehehe.....snupp her har begynt å si "ikke si nei, mamma!" Og så løper hun bort til pappan og sier "mamma sier nei" med skikkelig furteansikt og trassig stemme. Hun er så morsom for tiden. )
fox`y Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 heheheh mye rart de sier ja:) men litt arti alder da.. min elste sønn bruker å spørre "mamma e du glad no? ikke vær sinna næi" sier så masse rart vettu,men mamma hjerte smelter fullstendig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå