☆Anonymia☆ Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 har kjøpt en pakke nå,og de er egentlig helt greie..
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Tja, helt ok.. Bruker dem som "nød" bleier, hehe. ikke bra på nettene, da kommer d ofte gjennom på siden...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Teksten i innlegget er fjernet av moderator .
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Bruker nesten bare de bleiene, og har kjøpt noen billige på Lidl som faktisk holdt bedre på urin enn first price bleiene
våken_om_natta Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Vår sønn vil ikke ha noen andre han. Vi har brukt dem lenge. Var de eneste som holdt tett på ham en periode. Aner ikke hvorfor de holdt bedre, men vi har bare fortsatt å bruke dem vi.
brooklyn Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 vi bruker dem for første gang i dag, men det var ikke bare bare å få dem opp over knubbete guttelår, gitt!! Ble litt eder og slikt på badet isted, har heldigvis ikke en gutt som hermer:) Kjøper nok de "Vanlige" bleiene på mandag. rett og slett. spent på hvordan natten blir.
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Hvilken pris er det på de? Jeg har stort sett kjøpt lidl bleier-de som har vært best for vår lille prins. De andre synes jeg lukter så masse, samt han blir sår. Nå skal/har lidl sluttet, så har måttet gå over til libero. Lukter og rød på tissen igjen.... Kanskje jeg skal prøve first price da? Det er kiwi????
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Ik lett å skjønne, d er jo så mye psyko skriving her inne at:)
☆Anonymia☆ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2008 kiwi ja =)=) de koster vel rundt 35 kr eller noe sånt ? for en diger pakke.. vertfall de vi kjøpte kosta det-=) drit billig.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 Synes ikke Up&Go bleiene til First Price er noe særlig, men vesla (19mnd) bruker de vanlige fra First Price. Har brukt de i 8-9 mnd nå og jeg er veldig fornøyd. Bruker en størrelse større om natta for å unngå lekkasje.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 De selges på både Kiwi og Meny her jeg bor. Koster 37 kr for 48 bleier, superbillig!
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 3. mai 2008 #15 Skrevet 3. mai 2008 Leste en test av bleier nå...på tv2. De kom ikke særlig bra ut...men det gjorde heller ikke lidl, som vi har vært mest fornøyd med!!!! Men med tanke på prisen er de i alle fall verdt å forsøke
mamma-til-2-jenter Skrevet 3. mai 2008 #16 Skrevet 3. mai 2008 Vi har brukt first price bleier i ett år nå. Den blå pakken, med vanlige bleier (ikke up and go). Ser ingen grunn til å gå tilbake til Libero. Det hender hun tisser seg ut på natta, men det gjorde hun med libero også. Absolutt ok. Kr 31 for 44 bleier.
Linda-Kristin=) Skrevet 3. mai 2008 #17 Skrevet 3. mai 2008 synes de er helt greie, men liker pampers fordi tisset fordeler seg litt over hele bleia på en måte... synes first price blir så fort fulle framme og så lekker de på natta, selv om de er helt tørre bak... det gjør ikke pampers:) bruker begge delene vi... alt etter som hvilken butikk vi er på og handler når det trengs bleier:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 3. mai 2008 #18 Skrevet 3. mai 2008 Liker de ikke i det hele tatt. Synes de er stive og jenten min var helt våt i huden da jeg tok den av selv om hun bare hadde hatt på seg bleien en kort stund og den ikke var noe særlig tissetung. Prøvde litt til helt til jeg oppdaget at hun begynte å bli sår, da hev jeg hele pakken i bosset..
1kar&1møy&meg™ Skrevet 3. mai 2008 #19 Skrevet 3. mai 2008 bruker de vanlige (ikke up & go) vi og. De er kjempegode! Liker også godt Huggies jeg da, men de koster jo skjorta. Typisk!
PinkBabyDoll Skrevet 3. mai 2008 #20 Skrevet 3. mai 2008 Pampers BabyDry koster 65 kr for 88 bleier på REMA1000, løp og kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå