Makka Pakka Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Har du begynt å få grått hår? Og hva er alderen din? Nå som stort sett alle farger håret så er det jo ikke lett å vite.. Jeg er i midten av 30-årene og har nappet ut en 10-15 grå hår så langt. Farger ikke håret så de vises ganske lett. Panikken tok meg litt da jeg oppdaget mitt første gråe hår, tenkte at nå ble jeg vel "olding" i en fei men så fort gikk det heldigvis ikke. .. Vet om ei som ble helt grå/hvit i håret før hun fylte 30. Takk og pris for hårfargen da sier jeg bare!!
lille_Harepus Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Ingen grå hår her, Farger heller ikke håret. MEN jeg er også mye yngre, 20 år
___ Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har noen grå hår immimellom. Farger heller ikke håret så de synes jo, men det plager meg ikke. Er for øvrig 41.
dolly29 Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har også begynt å få grå hår:( er også over 30, og har mørkt hår, dermed synes det vel bedre vil jeg tro.??
Lillesnuppis Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Jeg er mørk blond. Så di grå hårene ser man lett når man får det. Begynnte å bli grå når jeg var 35 år. Noe som ligger til familien. Alle mine tanter, onkler, mamma og morfar ble tidlige grå å etterhvert hvite i håret. er så heldig å ha en datter som er frisør så er bare å ta en tlf så ordner hun det. Å går det for lenge så ser hun på meg og sier... på tide å få litt annen farge mamma!!!! :-) Så jeg har farget håret noen år alt... Alderen min er 40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå