cocochin med to små Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Er visst blitt gravid igjen, og er lykkelig på mange måter, men er en greie som jeg bekymrer meg blå og grønn over : Vi bor i 3 etasje uten heis, og vogna må vi ha nede i kjellerboden. (egen inngang utenfor hovedinngangen i blokka) Det har gått greit å drasse vognen opp og ned derfra med lillemann på armen, og brukte softbag de første månedene. Sønnen min kommer til å være litt over 1,5 år når nestemann kommer, og det kommer til å være midt på vinteren. Aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg får jo ingen søskenvogn ned den smale kjellertrappen, eller inn den smale døren for den saks skyld. Jeg vil ikke ha en vogn der babyen ligger bak/under storebror, syns det virker så lite hyggelig, særlig midt på vinteren :\ Vi bor vedi sentralt i Oslo med mye trafikk i nærheten så syns liksom ikke at jeg ikke kan ha søskenvogn heller, selv om sønnen min sikkert har lært å gå... uff. skjønner ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, sikkert ikke lett for noen å hjelpe.. men jeg STRESSER....:\ Er ikke aktuelt for oss å flytte heller, leier av moren min for 8000 for en 70 kvm2 3-roms, og det er jo ikke mulig å finne noe på den størrelsen til en sånn pris noe annet sted.. er studenter. finnes den en søskenvogn der du kan ha babyen mot deg, som kan slås sammen fort og greit og dermed bæres ned en ganske smal dør og trapp? Altså svært lett..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Hei. Har sett slike søsken vogner der den ene ungen liksom sitter under/bak den andre. Disse vognene er veldig praktiske. Ser iallefall slik ut. Er ikke store i det hele tatt. Var litt vanskelig å forklare hvordan vognen ser ut. Har bare sett andre har det. Og ser veldig gode ut. Ta deg en titt rundt på nett og se om du finner den. Eller rundt på butikker og hør med dem. Lykke til:)
cocochin med to små Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 takk skal du ha.. jeg får vel nesten titte på disse vognene i virkeligheten.. phil&teds har blant annet en, men ut i fra bildene så har jeg veldig liten lyst på en slik vogn da, vil gjerne ha babyen vendt mot meg, og helst ikke liggende på den måten. Men spørs om jeg har noe særlig valg.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Regner med at Phil&Teds utgår for din del da. Ellers har du Jané Power Twin, men de sitter fortsatt etterhverendre, samme med Graco Quattro Sport Duo. Det finnes en ABC vogn og som heter zoom, der sitter fortsatt barna etter hverandre, men denne er utrolig lett(det er jo de andre og) Du kan ha begge barna vendt mot deg, vendt fra deg, vendt mot hverandre eller vendt fra hverandre. Den finnes på barnevognhuset rudo. Sjekk ut Easy Walker sin søskenvogn og. Der har du noen forslag i hvert fall, du har jo sikkert litt tid på deg å finne en bra vogn
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Har sett søskenvogn hvor de sitter etter hverandre, men aner ikke hva slags merke det er (har ikke peiling på merker ol). Tror man kan snu den forreste slik at den som sitter der kan enten sitte mot deg eller fra deg.
Bastian april 07 + Eira mai 08 Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg søskenvogn. Blir 14 mnd mellom mine da neste kommer i juni. Jeg gikk for en babytravel søskenvogn, er bare 76cm bred så går gjennom di fleste dører, ellers er den lett å slå sammen. Største mann sitter å ser fremover mens du kan ha babyen mot deg i en hardbag. Dem har den på reflex.no men ikke med bilde av den med hardbag på... Iallefall den vogna som vi falt mest for! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå