Bare jeg er meg :o) Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hva syntes dere....er det verdt å se den liksom. Hatt den liggende en stund og vurderer å sette den på,hehe:o)
mamma&urokråka Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har sett den. Den er fin Srlig når du føler for å se på film som du ikke trenger å tenke når du ser på. Og hvis du blir trist av slutter som ikke ender lykkelig. Hihi..
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Den er veldig fin. Jeg så den mer fordi jeg beundrer talentet til Johnny Depp enn noe annet, men likte den godt for det. Er ikke så glad i drama, men denne var helt grei!
Makka Pakka Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Den er verdt å se, helt klart. Jeg hadde store forventninger når jeg skulle se den for hadde hørt veldig mye bra om den, men ble dessverre bittelitt skuffet. Men du kaster ikke bort tiden din med å se den.
Verbena Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Jeg elsker den!!! Så utrolig koselig og herlig!! Du burde virkelig sette den på!! =)
Lillesnuppis Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Den er kjempe fin og bør sees. Det er jo Peter Pan det handler om :-) Han lever ut barnet i seg.
Hønemor&guttaboys Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Jeg ble også ærlig talt litt skuffet da jeg så den (hadde vel for høye forventninger til filmen på forhånd), men den var helt ok, ganske koselig egentlig
cherry coke Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Godt skuespill og en vakker film. Men jeg synes den var litt kjedelig i perioder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå