Gå til innhold

En fordel ved å være ung mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er at man er leken!

Vi var i lekeland i Trondheim i går, og siden det bare var EI jente der bortsett fra oss trengte mini noen å leke med.

Jeg, pappaen og lillesøstra mi på 17 hang derfor i lekeaperatene i flere timer, og det var kjempegøy!

Sklie, ballrom, speilrom, trampoline, hoppeslott, og mange andre morsome ting.

Hun som jobbet der må ha trodd vi var splitter pine gale, men vi driter oss gjerne ut så lenge mini har det bra. Han kommer tidsnok til å skjemmes av oss;)

(Ikke det at eldre mødre kunne ha gjort noe slik, men terskelen for å gjøre slike ting blir vel høyere for hvert år som går. Dessuten er vi fortsatt så barnslige at vi syntes det var kjempegøy, og koste oss mins like mye som toåringen!)

Og dette på tross av at pappaen er 31 og jeg 22:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mange fordeler med å være ung mor =)

Skrevet

Min erfaring er at jo eldre man blir, jo mer gir man blaffen og kaster hemningene:-)

Jeg blir bare mer og mer barnslig jeg...

Skrevet

He he, jeg har gjort det samme og er 31 år. Tror det går mer på personlighet - og jeg var faktisk mer redd for å drite meg ut da jeg var yngre enn jeg er nå.

Bra dere koste dere uansett...

Skrevet

Det er vel mer personavhengig vil jeg tro. Man skal ikke feie alle over en kam, vet du..

Skrevet

Haha:P

Skrevet

hehe,syns jeg ser dere,godt vi er flere som er slike.Husker når lilegutt hva liten og vi satt i sandkassen,tror at det hva jeg som hadde det gøyest hehe..

Skrevet

når jeg på 25 og søs på 36 var på lekeland med barna, var vi like eller om ikke mere ivrige enn barna.. hehe:D

Skrevet

Leker meg med Minsten hver gang vi er på lekeplassen jeg.. Husker om kapp med han og slikt. Og jeg er vel ikke akkurat noen ung mor lengre, så tror nok ikke det har noe med det å gjøre.. =P

Skrevet

Driter man seg ut om man leker i lekestativet med barna sine?? Aldri falt meg inn å føle at jeg driter meg ut... Er jo bare gøy;)

Tror ikke det har noe med alder å gjøre, heller personlighet:)

Skrevet

Hehe... Men det var jo det jeg skreiv, jo! At en eldre mor sikkert kunne ha gjort det samme, men at yngre mødre kanskje har lettere for å gjøre slike ting.

Jeg har iallefall aldri sett en førtiåring henge i et lekeapparat;)

Men dere kan helt sikkert gjøre det samme dere også;) Bare kanskje ikke like ofte?

Gjest grønn paprika
Skrevet

Ja! Akkurat det synes jeg er gøy også! Men må si at jeg tror det kommer ann på personlighet, ike alder. Mange besteforeldre som blir som barn, når de kan sette seg i sandkasssa med barnebarna :-) Leste forøvrig her om dagen at kondisjon har ingenting med alder å gjøre, bare man holder seg i form :-) Det skal jeg når jeg blir "gammel"!

Skrevet

Er da mange fordeler ved å være ung mamma :)

Men leken tror jeg man kan være uansett hehe..

Skrevet

Hehe, tror ikke dette er avhengig av alder..

Jeg er 30 år og er med på leken..Sklir ned rutsjebaner (sklier), føyser (disser,husker), hopper på trampoline og andre ting som jenta vår vil være med på.. :-)

Skrevet

Hvorfor i all verden kan vi ikke gjøre det like ofte?

Skrevet

Da synes jeg alle dere andre ville damene skal ta dere en tur til Trøndelagen for å leke sammen med oss i lekestrukturene i lekeland!

Det trengs flere mødre som klatrer og herjer. Jeg savnet flere å leke med;)

Dessuten trodde jeg at jeg kom til å vokse av meg denne barnsligheten, for min mor er så lite leken som du får det, men i en alder av 22 kan jeg vel kanskje innse at jeg alltid kommer til å være like barnslig;)

Skrevet

Har ingenting med alder å gjøre! Jeg leker og tuller med ungene mine og er ikke redd for å dumme meg ut. Ikke for at jeg ser det som å dumme seg ut men.. Har også være på et slikt lekeland med eldstemann og var ikke redd for å hive meg ut i leken. Er nok mindre redd for å dumme meg ut nå enn da jeg var yngre.

Ellers så finnes det sikkert andre fordeler med å være ung mor :)

Skrevet

Hihihi sånn er jeg også.

Elsker å være på lekeland:-p

Skrevet

Nå er vel strengt talt ikke du 22 da studentmammaen:P

Pappaen min er 61 og han er mer barnslig enn Noah, han henger og slenger i alle lekeapparater og koser deg vilt...

Det samme er broren min på 31, søsteren min på 40 og moren min som var 38 når hun fikk meg var den som lekte mest av meg og hun da jeg var liten:P

Sååå tror "teorien" din er litt feil;)

Skrevet

Fordi vi kan falle og brekke lårbeinet vettu Spettis, så gamle og fullstappa av Osteoporose vi er!

Skrevet

Ja, det er i hvertfall ikke en fordel å være en uvitende mor ;-)

Skrevet

Hehe;)

Da tror jeg det er noe alvorlig galt med min familie, for der er alle så skikkelige og ordentlige når det kommer til slike ting.

INGEN av mine foreldre, onkler eller tanter kunne noensinne ha gjort noe slik! ALDRI!!

Er det virkelig slik alle andre er?!?! Hm...

Da komemr jeg fra en kjedelig familie :(

Skrevet

Nei, det har du jaggu rett i bestemor! ;)

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Moren min var 37 da hun fikk meg.. hun lekte da med meg hun.. var mye mer oppegående enn de andre foreldrene på 10 år yngre.. de var jo såvidt ute fra tvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...