ApriIbaby Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 For et fantastisk fyrverkeri av en forestilling. 3 åringenh satt som et tent lys i 2 timer....En flott opplevelse for hele familien med humor i forskjellige lag kan man si :-)
Zyan Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 jeg har IKKE peiling så spør jeg, hvor går dette, hvor bestilles billetter til slikt, og pris? Hilsen aldri vært på teater...snupp er jo straks 3 år, så kan vel begynne nå
ApriIbaby Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Det skal vel land og strand rundt. Begynner på Jessheim på mandag. Gå inn på billettservice.no. Les boka først og gå og kos dere på dette! Min har nettopp fylt 3.
ApriIbaby Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 se her: http://www.riksteatret.no/Riksteatret.shtml
3herligebarn Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Mine 2 største skal, men ikke før i oktober:) Da blir det sikkert gøy for de:)
Kaffemocca Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Så bra=) Vi har billetter til 24 mai, så nå gleder jeg meg enda mer!
ApriIbaby Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2008 Jeg var helt varm i sjela da vi gikk ut. Lille gråt og ville ikke gå av stolen sin - han ville se mer. Han var vettskremt for at det var slutt når de annonserte pause. Flott og egentlig rørende om likverd
Kaffemocca Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Så bra at det fenger både mor og barn, er når både store og små er like begeistret de er virkelig gode syns jeg!
ApriIbaby Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2008 Det var virkelig flott. Gubben skrattet og lo - og det gjorde LIlle og. Han hylte av fryd flere ganger- Gled dere - og løp og kjøp billett dere som ikke har
solioa Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Noen som vet om de skal spille i Brgen også. Sto ikke på spillelista deres:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå