Gå til innhold

Det er vel ikke et barn jeg ser????!!!?!?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vinduet i baksetet

Skrevet

ikke j heller..

Skrevet

tror neppe det er et barn.

Men det står om ulykket før pårørende er varslet...tenk å se sin sønns bil på nettnyheter da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg så det, men tror neppe det er et barn. De godkjenner aldri fotografering av døde mennesker, og hadde det vært et lite barn så hadde nok redningsmannskapet sett det..

Skrevet

ser ikke noenting jeg..

Skrevet

Hoff, ja...håper det.....Bare det ikke er en glipp, da..... ER jo ikke så lett å se evt - så det kan jo overses....

Skrevet

Fikk ikke opp bilde jeg,kun teksen...Og ett værmeldingskart

Skrevet

Regner med at du vet at det ikke er et barn nå...

Tragisk ulykke:( Kan jo være gjenspeiling i vinduet av de mange menneskene som stod på jordet nedenfor og rundt og "så" på hva som hadde skjedd. De omkommne ble fjernet fra åstedet etter KORT tid..

Skrevet

Huff, tenk på de foreldrene som mistet begge døtrene sine. Og foreldrene til han gutten som kjørte bilen:( Fælt når sånt skjer.

Skrevet

vet det, jentene var 16 og 18 og søstre og gutten var 20 og kjæreste med 18 åringen..

Skrevet

Mamma og marken: Var du der eller kjente du de? Fikk bare et inntrykk av det.

Skrevet

jeg var hos familie 500 m fra stedet det skjedde:(

hørte alle sirene, så oppstyret hvis jeg gikk ut av huset, hadde helikopter sirklende over oss og noen jeg kjenner var der oppe å lurte på hva som hadde skjedd, da hadde faren til søstrene vært der, sterkt preget av sjokk og sorg. Kjenner til noen som kjente de, jentene og gutten var fra Bygdøy.

Gutten som kjørte var racer fører og skulle deltatt i nm..

Skrevet

Ja, fått med meg at han var aktiv i motorsport, men har prøvd å finne ut av hvilken gren, for er redd jeg for at jeg vet hvem det er.

Skrevet

send meg fornavnet så kan jeg si om det er rett eller galt..

Skrevet

Det er en tragisk ulykke i seg selv. Men det var ingen barn involvert overhodet. Dere får uansett tidsnok trolig vite hvem som var involvert i ulykken, så ser ikke hvorfor dere trenger å spekulere videre i det.

Skrevet

Har sendt en pm til, for skrev feil første gangen.

Skrevet

Når ei på 16 år er involvert, så vil jeg kalle det et barn.

Skrevet

beklager det tok en evighet, men nå har du også pm:)

Skrevet

Oooog tilbake:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...