Mammarama=) Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Har nå rocket med ringen min siden onsdag, og ser mildt sagt misshandlet ut rundt hoftepartiet.Sikkert 15 blå merker..Blir dette bedre?? Er jo sinnsykt vondt.... Hilsen en uerfaren rocker=)
Zyan Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 det blir bedre..ikke mange dagene til nå så.. og blåmerkene blir borte..for så å IKKE komme tilbake, hvertfall på meg. Var rimelig vondt i begynnelsen, nå kjenner jeg ikkeno.
singo Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 har rokket i drøyt en mnd nå..merker det litt på buksene,men ikke mye.rokker 10x2 pr dag får ikke noen blåmerker i det hele tatt,har den letteste rokkeringen,da jeg veier under 65 kg gjorde bare vondt de første dagene:)
1jente+1spire Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 spør her jeg siden dere har fått dere rockering. min ble sendt i går, når får jeg den? sorry ikke meningen å stjele innlegget ditt.
Zyan Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 kan ta opptil 3 og 4 uker etter hva jeg har lest her inne. min tok ca 14 dager.
Mammarama=) Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2008 Det høres bra ut.Var litt redd dette kunne vare en stund, Måtte nesten tvinge meg selv til å rocke i dag=) Skal tåle litt smerte til jeg.For noen cm mindre rundt magen=)
Mammarama=) Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2008 Bra du kjenne resultat på buksene, blir mer inspirert til å rocke når jeg hører at dere har utbytte av det=)
mamma til 2 herlige gutter Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har gått ned 7 cm siden etter påsken;) -4kg. Får ikke vondt lenger.
Emmasmamma Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Spiser dere veldig sunt i tillegg da? Eller er det bare denne rokkingen som er forandringen "i livet"? Hvor mye rokker dere per dag?
Mammarama=) Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2008 7cm mindre og minus 4 kg er den inspirasjonen jeg trenger=) Spiser du anerledes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå