~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Dere med 3 barn,vil dere har flere?? Eller er dere helt klar ferdig? Vi har 3 barn og tror vi er ferdige,de trenger jo oppfølging i mangen mangen år fremmover....men vi får se hva årene bringer.Er bare 25 år,så man vet jo aldrig!
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Helt ferdig, blir ikke flere her Har 3 stk.
Fire småtroll Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Vi har tre barn, og er egentlig ferdig, men må innrømme at det sitter et lite ønske om en til langt der inne... Her om dagen sa mannen min det samme, at han ikke var fremmed for tanker på en til, så vi får se. Meninga var å sterilisere neste år, kanskje vi slutter på pilla isteden ;-)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Nei er 99% sikker på at det ikke blir flere, men jeg er bare 27 år så heeelt sikker er jeg ikke. Mannen derimot som er 32 år er så sikker at han kunne sterilisert seg! Nå er barna 2, 4 og 6 år og det begynner å roe seg litt i leiren.
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2008 Ja,blir uansett en stund til neste her og tror ikke det blir .Kommer jo alltid til å bli babysyk tror jeg...ligger vel litt i naturen Har baby vi no,en datter på 7mnd så er ikke baby syk i det hele tatt no da koser oss mye med lille gull jenta hele familien. Er jo veldig heldige da,som i det hele tatt kan få barn
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Hei...29år og har 3 barn, ( 10, 2 1/2 og 1år gamle)....ikke avgjort om det blir fler, men tviler i grunn.... KJenner jeg blir litt baby syk av og til...men tror nok jeg skal klare å "knipe sammen"...
mizz25 Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Æ e bare 26 år,har ei på 7 år,en på 1 år å en på 3 mnd,kanskje om 10 år,e jo enda ung da så ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå