Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Dere som har kuttet dagsøvnen, når gjorde dere det? Er det for tidlig med 21 måneder?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Min sønn blir 21 mnder nå, og vi skal kutte ned på tiden på duppen på dagen nå. Men han kommer nok til å trenger den en stund til ja. Bliu rveldig trøtt midt på dagen enda han. Ungene er jo så forskjellige, så klarer din å holde seg våken hele dagen, så er det jo greit å prøve
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Vi burde kanskje prøve å kutte ned på tiden først ja, nå sover han halvannen time. Men vi har hatt noen få dager (i helgene) hvor han har gått uten dagsøvn, og det har gått helt fint. Er derfor så i tvil. Han er forresten 22 mnd... Hadde nettopp en kjempevanskelig kveld her med legging...helt forferdelig slitsomt...men nå sover han endelig.
Kaffemocca Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Er vel forskjellig det, men sønnen min på 22mnd har akkurat kutta dagsøvnen. Han er fremdeles litt trøtt en periode midt på dagen, men sover noe omm dagen (om det så bare er ti min) så er han et h**** å legge.Sover han ikke legger han seg med en gang=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå