Gå til innhold

Krisehjelp - hva heter trusa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kleste et sted om Oprah Winfrey og Beyonce m.fl. sverger til en slags hold-in truse sin skulle være så fantastisk. Jeg må ha noe som virkelig hjelper å holde inn mage før jeg skal i bryllup om noen dager. Men hva?!? Noen som kjenner produktet eller andre som VIRKELIG hjelper (vi snakker ikke om truser med litt mer strikk en vanlig...):

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Firm Hold in strømpebuksene fra lindex funger så det suser de. Pass på å ikke kjøpe for liten for da rullen den seg i livet.

Skrevet

Det de har snakket om på Oprah er vel Spanx- men vet ikke hvor man får det i Norge eller på nettet.

Men finnes sikkert gode alternativ i norske butikker- ta en tur i en undertøysforretning og spør.

Skrevet

De heter Spanx og kan i hvertfall kjøpes på nettet (figleaves?). Leste intervju med dama som hadde funnet dem opp. Hun sa hun fikk ideen etter å ha klipt av beina på en hold-inn strømpebukse, noe hun mente gjorde susen men ikke så særlig elegant ut. Så fant hun på Spanx. Enkelt og genialt (og dyrt..).

Skrevet

lindex har visst noen sånne hold in truser :)

Skrevet

Spanx var det! Tusen takk. Med all respekt å melde for Lindex, jeg har kjøpt hold-intruser der før. De virker siikert hvis du har en ørliten hump over hoftekammen, men holde inn magen... nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...