fruktfat Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jeg kleste et sted om Oprah Winfrey og Beyonce m.fl. sverger til en slags hold-in truse sin skulle være så fantastisk. Jeg må ha noe som virkelig hjelper å holde inn mage før jeg skal i bryllup om noen dager. Men hva?!? Noen som kjenner produktet eller andre som VIRKELIG hjelper (vi snakker ikke om truser med litt mer strikk en vanlig...):
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Firm Hold in strømpebuksene fra lindex funger så det suser de. Pass på å ikke kjøpe for liten for da rullen den seg i livet.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Det de har snakket om på Oprah er vel Spanx- men vet ikke hvor man får det i Norge eller på nettet. Men finnes sikkert gode alternativ i norske butikker- ta en tur i en undertøysforretning og spør.
hønsa Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 De heter Spanx og kan i hvertfall kjøpes på nettet (figleaves?). Leste intervju med dama som hadde funnet dem opp. Hun sa hun fikk ideen etter å ha klipt av beina på en hold-inn strømpebukse, noe hun mente gjorde susen men ikke så særlig elegant ut. Så fant hun på Spanx. Enkelt og genialt (og dyrt..).
silje-Thea 010108;) Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 lindex har visst noen sånne hold in truser
Monajenten Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jeg så på den spanx, og fant en som ligner litt her hjemme: http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=4&id=786
fruktfat Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2008 Spanx var det! Tusen takk. Med all respekt å melde for Lindex, jeg har kjøpt hold-intruser der før. De virker siikert hvis du har en ørliten hump over hoftekammen, men holde inn magen... nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå