Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som er så usikker som meg ?? ene dagen føler jeg meg sikkelig gravid mens neste dag tenker jeg ikke over det og alt er liksom litt glemt.. men nå kjenner jeg også at kvalmen er begynnt å avta så det har vel noe med det å gjøre og,men samtidig så klare jeg ikke helt å stole på testen vi tok for 2 uker siden ,men ser fram til å dra til legen nå på mandagen ,kanskje det går opp for meg da. Og vi har heller ikke fortallt det til noen pga jeg ikke har villet enda,men tenker vi gjør det om 2 uker for da er jeg vel rundt 12 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du jo kommet langt...like langt som meg omtrent:) Jeg skjønner akkurat hva du mener...jeg bekymrer meg mye for å miste min lille spire...men vi har faktisk sagt det til endel...

Jeg tok 10 tester hjemme, en hos legen pluss at jeg var på UL i uke 6 - da først trodde jeg det:)

Skrevet

Var veldig redd sist svangerskap for å miste. Gikk hele svangerskapet uten å tørre på å kjenne ordentlig etter etter gleden. Hadde hatt en ma tidligere. Men det gikk bra, men det var veldig tungt og ha det sånn. N også har jeg tatt 4 tester og synes det er vansklig å tillate seg å glede seg over det.....

Skrevet

Jeg er også litt "redd" for å være glad på en måte... Vil så gjerne bare glede meg, men kjenner jeg ikke får det til helt!! Mista i desember, og har jo ønsket dette mer enn noe - da blir det litt skuffende når du ikke er "glad nok" når du endelig får det til igjen. Tror liksom ikke helt på det enda, men det blir nok :) Er jo ufattelig herlig å ha fått det til, og med en herlig samboer og stoooor lengsel etter å få et ekstra familiemedlem så kommer nok gleden mer etter ul :) Blir så bra dette :) Gleder meg jo masse sånn inni meg på en måte!

Skrevet

hehe.. må le litt her 10 tester ;) ja hadde jeg fådt lov så hadde jeg vel også gjort det,men samboeren min er veldig avslappet og sier det her går så bra ,det går jo ikke ant at du ikke er gravid med all den kvalmen ,ømme bryst og den humør svinginga... gråt for ingeting i begynnelsen men nå begynner det å gå over (heldigvis) så vi får stole på det da. men jeg gleder meg jeg og til å fortelle det til alle ;) skal bli utrolig gøy å høre hva dem sier ,vi har da vært samboere og nyforelsket i snart 7 år og det har nesten vært forventet i masse år på at vi skulle få noe ,men vi har ikke hatt noe hastverk for å si det sånn ;)

Skrevet

da har jeg vært på 1 kontroll.. utrolig merkelig men begynner å gå opp for meg at det er noe der ;) når forteller dere det til de nærmeste ?? vi blir å fortelle det rundt 14 mai..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...