Monajenten Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Det går faktisk utrolig mye bedre, selv om det ikke er bra. Har jo som sagt begynt med en grense på klokken fem, altså at han ikke får melk før det. I begynnelsen våknet han fem-seks ganger før klokken fem, men jeg har klart å roe ham hver gang, og nå sovner han veldig kjapt når jeg kommer inn om han våkner. Men i natt våknet han faktisk ikke før firetiden for første gang. Så det er stor forbedring. Når han sover helt til fem uten å våkne, kommer jeg til å flytte grensen med et kvarter om gangen, så forhåpentligvis sovner han helt til han skal stå opp, om en måneds tid eller noe:-)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Så bra da! Du er flink og utholdende... Jeg er så glad jeg er ferdig med ammingen ;-) Ligger han på eget rom nå?
Monajenten Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Nei, har ikke eget rom til ham:-( Men nå skal jeg gjøre endringer her, så han skal dele rom med storesøster. Skal kjøpe køyeseng:-) Det er ikke lett, men han har egentlig vært veldig flink selv. For han har ikke vært så hysterisk som forventet.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Han skjønner vel at han begynner å bli litt for stor.. ;-) Forstår godt du vil ha rommet i fred. Skal han ligge i køyeseng? Håper å se deg til uken ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå