Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hei Jeg fikk barn 4.des.07, etter at jeg begynte på mini-piller så fikk jeg min første mens etter fødslen (tror jeg for ca 2,5 mnd siden) , men så har ikke jeg fått mensen etterpå det igjen, og jeg merker at jeg blir veldig varm i hender og føtter, i tillegg til at det føles som om dem holder på å sprekke, jeg har tenkt tanken på om jeg kan være gravid, jeg håper ikke og ønsker ikke enda et barn å, uff jentungen er har akuratt blitt 5 mnd jo, jeg vil ha god tid med henne og kose med med henne før jeg får flere barn, ville vente til hu er 2-3 år ihvertfall.. Kan jeg være gravid eller eventuelt hva kan det være for noe ?? Noen med erfaring som kan gi meg råd&svar..!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 hva med å ta en test og så ta sorgene/gledene derfra?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 jeg har tenkt på det, men har faktisk ikke turd, vet det høres teit ut, men jeg er så vanvittig redd for å finne ut at jeg er gravid, men jeg må det snart..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Forstår det, men det er sikkert bedre enn å skremme seg selv ved tanken. Og å lure seg med "symptomer". Og hvem vet, mange ganger får man en reaksjon på at det er trist at man ikke var gravid likevel hvis den er negativ. Og da kan man jo tenke at det er ikke så ille om det faktisk skulle skje
Singelmamma og banden Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 En venninne av meg sliter med minipillene og har hatt "mens" sammenhengende i 3 mnd... Tror det med uregelmessig mens er en av bivirkningene til minipilla. Ho har også merket en del symptomer på graviditet, som ømme bryster og noe mer som jeg ikke husker. Men ho er IKKE gravid, ho tok en test for sikkerhets skyld. Mener å ha hørt at de 3 første mnd på minipille skal være litt "unormale". Så det kan være så enkelt at kroppen din holder på å venne seg til pillene.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 jeg har lest og hørt at det er vanlig det med at mensen kan uttebli når man går på m-pilla. men så blir jeg så veldig varm og har så vonde føtter og hender om natta, på dagen er det helt fint, ikke noe kvalme, ingenting... Skal ta en test i morgen jeg, vet det er stygt å si, men jeg håper at jeg ikke er det.. Jenta mi har idag blitt 5 mnd, og jeg vil gjerne bruke masse tid sammen med henne før jeg eventuelt vil bli mamma igjen..! Hjertelig takk for svar til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå