Monajenten Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jeg og gullene mine har vært på Fløien i dag så jeg orker ikke styre i stand noe særlig i kveld, spesielt ikke siden det kun er til meg. Så her har jeg kuttet opp gulrøtter og agurk og koooser meg med det, dyppet i holidaydip laget med naturellyoghurt:-) Sunn i dag;-) Hva skal dere spise?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Noe så kjedelig som en spelt-grandiosa, hehe.. Jeg er helt alene i helgen, uten mann og barn, som er vekkreist. Jeg har tatt fullstendig vårreingjøring her i dag, både innvendig og utvendig, derfor orker jeg ikke å lage noe selv. Men jeg har også kjøpt inn naturchips med paprika og annet godis da, så jeg skal ikke lide noen nød i dette "skikkelig-mat-fraværet", hehe
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Kan forøvrig tenke meg at det var knallfint på Fløyen i dag? Og folksomt kanskje? hehe. Deilig å kunne nyte våren nå her i Bergen
Verdens tøffeste mamma Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Skal ha mannens spesialitet. Fersk pasta med kylling, paprika,løk og chili i karrysaus.. Kjempegodt!! Hadde han bare fått ræva i gir og begynt på maten.. Forbaska discovery channel... ;-)
Monajenten Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2008 Ja det var helt nydelig! Utrolig fint vær, varmt og deilig, og ungene storkoste seg:-) Var en del folk ja, men ikke sånn at det ble ubehagelig. Helt greit! Bergen er nydelig!! Det beste med å kose seg med grønnsaker og dip alene, er at man kan dobbeldippe:-D ;-)
noLadyjustME Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Min spesial sop-i-hop :-D nam! Også skal jeg ha dream is-sjokolade etterpå
Lillesnuppis Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Her har vi akkurat spist marinert biff med gratinerte poteter og salat. Gubben skal n besøke en kamerat på sykehuset så da skal jeg kose meg med chips og dip. ( tortilla dip og lett rømme) Åsså cider jeg kjøpte i sverige da vi var der... Å seff kose meg her inne :-) Å får jeg lyst på noe annet så finner jeg vel noe annet godis i skapet, men tror jeg klarer meg med chipsen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå