Blomsterenglene Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Magen hennes er skikkelig svær.. Pattene hennes har begynt å vokse, og når jeg kjenner på magen hennes kjenner jeg at det rører på seg og noen ganger kjenner jeg bitte små spark. Og ho har blitt så ille kosete.. Og jeg tror kattungene kommer til å bli kjempe pene.. Katta mi er svart, hvit og brun, i flekker liksom, og pappaen til disse ungene er brun og hvit.. (jeg tok dem nemlig på fersken utti hagen her for en stund siden) Derfor jeg vet hvem som er faren..
bærtæ Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Åhh vil også ha en kattunge til. Om du får en rød gutt en kan du sende han til meg da???:=)
hit og dit Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Du veit at katter er ganske lause av seg? Det er nok fleire kandidater til farsrollen ;-) Kattunger er kjempekoselig, og så lukter dei så godt (etter eit par dager). Dersom katta di er veldig tam, og knytta til deg, så gjer deg klar for mulig fødsel i senga di, skapet ditt, på jakka di etc.... Har ho ein fast plass ho sover så hadde eg lagt ein gammal genser som lukta meg der no, etterkvart laga til eit reir til kattemora med denne genseren oppi. Me brukte ei dukkeseng til katta vår. Stakkars jenta var veldig redd første gangen. =) Kos deg med pusene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå