Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 noen som har hatt d? fikk dere da positiv test da eller? Fikk neg test idag, men nå begynner d å komme litt brunlig utflod. Kan jo være begynnelsen på en TR, men hadde sånn før jeg ble gravid sist, akkurat den dagen jeg ventet TR. Er på dag 26, tror jeg...
Mini LK Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Har og litt brunt utflod og hatt den et par dager nå, har ikke ikm før til neste helg. Hadde ikke dette sist jeg ble gravid, hadde kun liten blødning rundt uke 6-7. Har lest at brunt utflod kan bety både det ene og andre så vi får vel bare vente og teste og se hva som skjer?! Er 1 1/2 uke siden siste gang med sex så jeg tror jeg skal teste imorgen bare for å se hvordan det ligger an.
bejb25 Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 jeg er på dag 29 i dag. pleier få tr på dag 28,og i dag kom det litt brunlig utflod... kan være at tr som er på gang,men håper selvsagt ikke at det er det...... hadde brunlig utflod sist jeg var gravid å,
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 krysser fingrene for at vi alle har en festeblødning!!
Hope2015 Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Men skjer ikke den festeblødningen ganske tidlig? Jeg er selv på dag 34 i syklusen. Pleier å få tantebesøk på dag 29-32...vet ikke helt hva jeg skal tro. På kvelden på dag 32 kom det litt brunt, så da var jeg sikker på at tanta var rett rundt hjørnet. På dag 33 kom det litt brunt på ettermiddag og kveld igjen, og idag tidlig kom det fremdeles litt brunt. Synes det er litt rart at det ikke har blitt litt rødt enda, men kanskje bare tanta er treg med å komme igang? Tør liksom ikke å teste, blir mer skuffa av negativ test enn tanta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå