Gå til innhold

Bittelitt skuffa her...


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Vet det er en fillesak, men det ble jeg litt sånn skuffa av.. For var å henta kommoden som vi skal bruke som stellekommode for 11/2 uke siden.. Og siden forrige lørdag har jeg og lillemann vært hjemme hos foreldrene mine, mens mannen har vært hjemme. Og hadde jo håpa at kommoden skulle være oppskrudd til vi kom, men den står i eskene sine i gangen enda.... Hadde så håpa den skulle være skrudd sammen! Men men! Får vel begynne å gjøre det selv så kanskje han skjønner tegninga!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ja sånn er ikke noe greit.

Men det er nå en gang mannfolk:) Ikke alltid de tenker og gjør det vi tenker at de skal til en hver tid....

Så får håpe han får skrudd den opp for deg snart da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal hinte litt frempå og se om det hjelper... Senga var heller ikke skifta på, og rommet til lillemann ikke rydda! MEN han hadde vaska alt av skittentøy!! OG da begynner jeg å lure på hvor mye han sånn egentlig får med seg siden det er omtrent den eneste husmoraktiviteten jeg klarer... Så ja.. Men men! Sånn er det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert brukt tida heime aleina på å slappe av og kose seg litt, han gjør det sikkert om du spør han :) Tror ikke menn tenker på at vi gjerne vil at alt skal være i orden når vi kommer hjem... har opplevd akkurat det samme selv. Så no e æ ganske forberedt på det, men samtidig e det jo litt irriterende selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, klart han har kosa seg.. Og det er lov!!! Men litt forventer jeg at han skal få med seg, som at klesvask KAN jeg gjøre, er av de ytterst få ting jeg kan gjøre, og bør få fortsette å gjøre (han får ikke nærme seg maskinen når jeg er hjemme... mye misfarga tøy og morsomme størrelser!!!) så jeg lurer bare på hva han har tenkt egentlig.. Men på den annen side: nå kan jeg bare slappe av neste gang han drar bort! Uten dårlig samvittighet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi angående klesvaska så er det slik her og.

 

Det er det eneste jeg har igjen omtrent som jeg klarer pga bekken og at magan er så stor blitt...

Og hver gang setter han igang å bretter tøy eller å vaske....

istedet for å se å få vaska bort de 15 bikkjene som flyter rundt på gulvet....

Bikkja vår røyter noe innmari om dagen, så hadde det vært opp til meg, hadde jeg nok vaska gulvet minst 2 ganger daglig...

Men så får man vell dobbelt så mye støv på hjernen i denne situasjonen også....??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Kan du ikke bare spørre han om ikke han kan sette den sammen da?

Det er noe med at mannfolk trenger at man spør og sier ting rett ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet selv hvordan det er, å jeg har og spørt flere ganger om han ikke snart skal sette opp komoden vi kjøpte for 1,5 mnd siden, men den står fortsatt fint inntil veggen i stuen. Og Gulvene kryper snart ut av seg selv pga de aldri blir vasket, så gleder meg til babyen kommer å eg kan begynne å fungere igjen. For her har hybelkaninene stort slektstevne. Å mannen tror eg er blind og døv. Hehe menn er noen kjekke skapninger. Lykke til dere andre og ikke lenge igjen nå før vi kommer på banen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma her...

vi kjøpte og sånn kommode.det endte opp med for litt siden at jeg begynte å skru,så kom han etterhvert å tok over hehe:)

 

men husarbeid det er han heller ikke noen verdensmester til men å vaske tøy (noe jeg kan selv) det gjør han..det ender som regel alltid opp med at jeg må vaske ned huset etter å sittet å ventet på han skal gjøre noe..etter 1 uke blir jeg gal å å må gjøre det sjøl..

sagt skal sies at jeg sliter noe vilt med bekkent og har endel harde kynnere,er 100% sykemeldt..så ender opp med etter jeg har vasket ned så må jeg ligge leeenge...åsså blir han sur for at hærregud jeg kunne jo bare ventet så hadde han tatt det...

men jeg kan ikke vente å se på at oppvasken står å løper avgårde av seg selv eller at hybelkaninene blir så store at katten begynner å leke med de! arg nei er ikke alltid like lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "fint" å høre flere som har sånne kjærester:) min er også sånn. Har funnet ut at sier jeg tre ting han må gjøre så gjør han ingen av dem, fokuserer jeg på en ting så blir det gjort... så en ting om gangen! og han vil gjøre ting når det passer han ikke meg... grrr. Ender ofte opp med at jeg gjør dem selv da, og dermed masse drama rundt det pga min hormonelle tilværelse..! Skal ikke være så lett å tilpasse seg. Vi tenker jo bare helt forskjellig tror jeg.. håper noe kan læres opp etterhvert.. håpe håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo litt heldigere enn flere her da, for siden vi ble sammen så har jeg knapt rørt støvsuger og vaskebøtte... (snart seks år siden gitt).. Han støvsuger flere ganger i uka, vi har både hund som røyter og katter som nå skiller seg med vinterpels, så det er nødvendig. Og han hadde støvsuget før jeg kom! Men vi snakket om før jeg dro at når jeg kom tilbake så skulle jeg begynne med å ordne klær og slikt siden kommoden nå var i hus... Så han visste at den skulle opp altså!

 

Og.. Han hadde vasket fåglarna vet hvor mange maskiner med tøy, og alt lå i storstolen til jeg kom hjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så den morsomme jobben med å brette og legge på plass, den fikk jeg likevel den!

I går rev jeg av sengeklærne, og hintet frampå om rommet til lillemann.. Så måtte jeg bort en tur og da jeg var hjemme igjen hadde han ryddet på lillemann sitt rom og støvuget og byttet på senga der.. Så da ryddet jeg ferdig vårt rom og han støvuget der også. Og la på nytt sengetøy før vi la oss. Det har tidligere vært noe jeg gjør, for som allergiker så bytter jeg på senga en gang i uka minst, men siden jeg ble "handikappet" så må jeg omtrent true med å nekte å legge meg for at det skal gjøres en gang hver tredje uke..

 

Men men... Sånn er det nå bare! Flere av blomstene mine hadde takket for seg den uka jeg var borte pga sterk sol og null vanning, så hevnen er søt og jeg skal på plantasjen en dag!! HA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg litt heldig jeg:) sambo her tar oppvasken med det samme han kommer hjem om jeg har latt noe stå, han rydder og vasker kjøkkenet og stua støtt, soverommet tar han seg av uten at jeg trenger om å si noe... føler meg lat og til ingen nytte når jeg bare sitter i sofaen og ser på (han sier jeg må sitte og slappe av, han ordner detta). setter på klesvasken gjør han når det trengs, eneste jeg har å gjøre er å henge det opp og brette sammen.

syns han er søt som han står på jeg :) han var flink til slikt før jeg ble gravid også, men da var det mer lagarbeid liksom, nå gjør han det meste selv..

huff.. får dårlig samvittighet av at jeg ikke gjør like mye jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh!! Dårlig samvittighet trenger vi ikke å ha da jenter!! Tenk på hva kroppen vår gjør!! :-) Det er fantastiske greier det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...