Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Er den skikkelig skummel? Eller er den bare overdreven slik at det blir dumt? Jeg om min kjære skal se den idag.. Så lurer på hva jeg skal forvente...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Må desverre si at den var dritdårlig og ikke spennende... Vet ikke om jeg vil si overdreven, men jeg skvatt ikke èn gang... Om å gjøre å få med mest mulig blod liksom... Er veldig glad i grøssere, og likte Villmark godt, så det er vel kanskje derfor også at jeg ble så skuffa..
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Ja, har sett den. Og er ikke vidre imponert nei... Skvatt et par ganger, men handlingen er suuuuper dårlig...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Likte også Villmark veldig godt, og samme med Frittvilt.. Derfor kunne jeg tenkt meg å se Rovdyr, men regner nesten med at det er sånn som du skriver.. men skal nå se den så får vi se om jeg skvetter eller ikke..
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Så den her om dagen, men syntes i grunn den var dritt dårlig.. Forferdelig dårlig skuespill og dårlig historie! Om du skal se skrekkfilm vil jeg anbefale 1408 eller skelleton key om du ikke har sett de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå