Gå til innhold

Noen som skal over til 2.tri mandag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg snart 12 fullgåtte uker. Det er litt rart å tenke på at 1\3 er ferdig alt... men regner med at tiden kan bli lang til tider fremover :)))) Formen har vært kjempe fin! Jeg er en jente på 26 år. Terminen blir vel ca. 19-20 november!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg skal vist over på mandag jeg oxo. har oxo termin ca 19 november... jeg er 32 år. formen min har ikke vært så bra. er kvalm hele døgnet, men ikke kastet opp så kjempe mye. men brekker meg masse. når jeg er sulten, når jeg spiser og etter jeg har spist...... ikke kjempe artig..... men jeg har det mye bedre en de som spyr hele tiden.... tenk at det alt har gått 12 uker.... da sees vi vel:-)

Skrevet

Hurra, jeg også:) Har allerede smugkikka litt på 2. tri-forumet allerede;)

Terminen både her og på babyverden sier 19. november, men tabeller jeg har sett i bøker sier 18. nov, mens legen sa 17. nov. Kanskje forskjellene har noe å gjøre med at det var skuddår i år, og at programmene som beregner det ikke legger inn skuddår..?

Skrevet

Æ skal åsså over til 2 tri på mandag, med termin 19 november :):)

Skrevet

Jeg kommer en dag etter dere...Med termin 20 nov blir det 2 tri på tirsdag!!! Skal bli godt å komme over til neste etappe...den første har for min del vært ganske tøff..Mye kvalme, men det ser nå ut til å bli bedre!

Lykke til videre alle sammen!

Skrevet

Hurra!!! Vi har også 19 november og flytter over på mandag :)

Så mange det plutelig var - kjekt!

Skrevet

hei!

slenger meg på, selv om jeg ikke kommer etter før på onsdag:)

Formen min har også vært upåklagelig, trener og styrer, og lurer av og til på om det faktisk er noe der inne!

Skrevet

Hei hopp!

Jeg ska også over i morra! Termin 19.nov :-) Men når det er sagt har jeg fått tre forskjellige terminer; 18, 19 og 20. Så jeg satser på den i midten, he he.

Vi har vært heldige som har kommet oss gjennom de tre første månedene og snart er ferdige med den mest risikable tida. Lykke til videre!

Skrevet

jeg gikk over i går:) er 12+2 i dag:) tida har gått fort:) med forholdsvis lite plager:) gleder meg til de neste mnd-ene:) og til magen kommer:) lykke til:) har termin 17.nov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...