Gå til innhold

Hvor ofte skal man bytte engangs ammeinnlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker chicco sine og de blir ikke våte... Så trenger ikke bytte av den grunn.

Men hvor ofte er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de ikke blir våte så trenger du jo ikke bytte. Jeg lekker noenganger om natten og bytter da- ellers etter et par dager.

Skrevet

1 døgn holder lenge! Har dere lukta på dem?? Fytti hel***

Skrevet

Jeg skifter alltid morgen og kveld og ellers etter behov. men har bare noen billige kjøpt på matbutikken

Skrevet

Jeg skifter også morgen og kveld..

Skrevet

Så morgen og kveld holder i massevis da.. ok!

De koster forresten noen og seksti kroner for 30 par, samme som avent og medela. men er mye bedre enn medela(grøss, stivt papir som lekker og er vått) og avent sine, som også blir våte og lekker.

Skrevet

Har kjøpt vaskbare innlegg på apoteket. De er geniale. Anbefaler og prøve de.

Skrevet

I begynnelsen skiftet jeg ved hver amming og når de ble våte. Nå som puppa holder bedre på melka; skifter jeg hver morgen etter dusj og ettermiddag, når jeg er ferdig med å trille og svette..

Skrevet

jeg bytter ved behov, men som regel hvermorgen og hver kveld.

tenker kanskje at det er litt for sjeldent.

Skrevet

I begynnelsen skiftet jeg vel flere ganger om dagen, fordi det automatisk lakk melk når jeg ammet babyen. Nå lekker jeg nesten aldri, så skifter kun en gang i døgnet, nemlig om morgenen. Om natta bruker jeg det jo ikke lenger, fordi nå er vesla også avvent fra nattesmåltidene.

Skrevet

Bruker Chicco selv og tar nye hver morgen. Bryr meg ikke om om de er litt våte på nattan, de er jo ganske dyre. Men er de veldig våte, så selvfølgelig..

Skrevet

Jeg har byttet hver morgen. I begynnelsen så skiftet jeg et innlegg hvis det var blitt fuktig i løpet av dagen.

Nå skifter jeg annenhver dag. Lekker ikke lenger, med mindre jeg ikke har på meg innleggene som gir litt ekstra press.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...