ballblom Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Andre som har fått igjen morgenkvalmen sånn mot slutten? Nå er den faktisk også myyye mer intens enn i starten også.. syns det er litt rart. Våkner av kvalmen om morgenen, og den gir seg ikke før jeg har kastet opp. Hjelper ikke å spise engang. Ææh, orker ikke dette i 6 uker til!! Leste ei som mente kvalmen kommer når babyen begynner å få hår, men det syns jeg var en litt vag teori ;-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Det sies at om man har mye halsbrann så har babyen mye hår. Stemte i første svangerskap med meg, hehe og blir en hårdott til dette her, hvis man skal tro kjerringrådet! men fra spøk til alvor; jeg har vert kvalmen om morgenen i hele dette svangerskapet, og hele første.. Har hatt en rolig periode da, men nå har jeg jaggu begynt å kaste opp igjen. Er i uke 32 nå, og begynte vel igjen med det for noen uker siden. Er noe herk!
ballblom Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Hehe, jeg har faktisk hatt myye problemer med halsbrann også - så kanskje vi får en hårfin gutt vi da ;-) Blir spennende å se om det stemmer, og moro å fantasere om hvordan gullet kommer til å se ut! Jeg hadde lite problemer med kvalme i starten. Hadde noen få uker etter 12. uke, men ikke sånn at det ble plagsomt (hvis det er mulig). Da kunne jeg bare spise litt, så forsvant kvalmen. Nå kaster jeg opp uansett, og kvalmen er veldig mye sterkere. Orker virkelig ikke dette resten av svangerskapet altså.... :-) Ikke at jeg får så mye søvn uansett, men den kvalmen jeg våkner av om morgenen hjelper ikke akkurat på den heller! Kjemperart at jeg plutselig blir kvalm nå syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå