Gå til innhold

irritert og lei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler ikke at jeg og sambo ha noe koselig tid sammen lenger. eneste vi gjør om dagene er at han sitte og spiller og jeg sitte på daten, har spurt han mange ganger om vi skal se film,lage oss god mat og se en film mens vi spiser, om vi skal gå ut å gå tur om vi skal sitte og snakke litt. men han orker aldri, eneste han vil det er å spille. idag prøvde jeg og finne noe koselig vi kunne gjøre,spurte om jeg skulle gå i butikken og handle noe go mat og litt snacks til oss så vi konne kose oss med en film. han ble bare irritert og sa at siden han hadde vert på jobb i hele dag ville han heller sitte og spille, at spilling var hans fritid.

Var i konfirmarsjon til søstera mi sist søndag, etter kirken og etter vi hadde spist koldtbord maste han om vi kunne gå hjem, skulle tro han var en drittunge i blant... i det siste har han ikke brydd seg om udsene og klær... Har spurt han om det er noe gale, og at hviss det er noe så må han si ifra. vet ikke hva det kan være... men blir så irritert at han skal holde på sånn... den siste tiden har sexlivet også vert helt på bånn.. han orker ingenting og prøver alt for og få han til og bli kåt...off

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Depresjon? Høres litt sånn ut..

Uansett, spør han om han ønsker å se tilbake på årene som gikk og se at det han gjorde var å jobbe og spille dataspill. Syns han det er utmerket, så må du vel vurdere om du ønsker å sitte ved siden av noen som venter på at livet skal gå forbi.

Skrevet

Første tanken som streifer meg også er depresjon..

Skrevet

Det høres mere ut som spillavhengighet enn depresjon.

Spillingen styrer jo livet hans,og han blir urolig og sur hvis han ikke får spille.

Han innser kanskje ikke at spillingen styrer mye av livet hans,siden det går ut over både kropp,utseende og kvalitetstid med familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...