Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Fikk man kjøpt greie bleier der? Slik at man evt. slipper å ha med bleier til 2 uker.... Var i Torremolinos i Spania tidligere i våres, og da var bleiene de hadde i butikken en eneste stor sorg!!!! Takk for svar fra dere som vet!!
Solskinnsdag Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Dytter! Lurer på dette jeg også. Tenkte egentlig å ta med et lass med bleier, og badebleier til bassengbruk, men visst jeg kan slippe det så er jo det supert. :-)
Skravlemamman Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Kjøpte veldig greie bleier i Alcudia, både badebleier og andre bleier:-)
Mamman til AM&JS Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Vi var der nå i mnd skiftet august/september...var bleier der..av god kvalitet..men fyameien så dyrt!!
litlenurk Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har også hørt at det er veldig dyrt med bleier der, og skal reise ned om et par uker. Men jeg har funnet ut at den plassen som bleiene tar på turen ned, kan jeg bruke til det jeg shopper der nede... var ikke det lurt? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå