Gå til innhold

Ok. Det er feil å si: Han skulle vært skutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det er alltid impulsive og meningsløse kommentarer når fæle ting skjer. Men hva bør gjøres med han? Hvilken behandling/straff er det riktig å la han få? For dette er fælt. Det er vi vel muligens enig om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

næh, la gamlingen drive på, fatter ikke at folk fortsetter å la seg provosere. men hey, verden vil la seg lure, så hvorfor ikke liksom.

Skrevet

Hvem snakker dere om? Staff?

Han elsker jo å provosere det skal han da ikke måtte bli skutt for.

Skrevet

Det er vel den der Fritzl.

Skrevet

Hør nå her. Det er alltid en masse slike kommentarer, og har vel muligens kommentert slik selv. Det hjelper ikke. Dødsstraff er ikke noe alternativ i Østerrike, tror jeg. De skal ha behandling, greit nok. Det jeg lurer på er hvordan bør den behandlingen foregå. Regner med at noen kan forklare dette for meg. Selv mener jeg det viktigste er å bli beskyttet mot slike mennesker og holde de innesperret. Lenge.

Skrevet

Åh ja hann. Å skyte ham er vel alt for humant. la ham leve resten av livet si kjellerleiligheten sin avskåret fra all mennesklighet ,untat de som gjerne vil komme å ta ham i rompa.

det er en fin straff synes jeg.

Skrevet

oisann, da misforsto jeg deg totalt. trodde det var snakk om staff jeg.

beklager!

Skrevet

Det er greit. Var litt mystisk i innlegget mitt:)

Skrevet

ikke måte på mystifisering heller. og siden det er ca 550 stk type staff innlegg ble jeg litt innskrenket på synsfeltet mitt ;)

jeg vet desverre ikke svaret på spørsmålet ditt. heldigvis.

Skrevet

Unnskyld oss som bare er på krangle da og ikke er på alle slags forum og diskuterer.

Skrevet

ja stakkars deg. har da sett deg på andre debattsider enn bare krangle?? (jeg snakker om forumene som tilhører dinbaby)

prekæs er heller ikke bare på krangle. det er da ingen hemmelighet?

Skrevet

Hvorfor jøss?

Siden han syntes sine barn kunne leve der i 24 år, kan han vel selv gjøre det også. Samt bli voldtatt når det passer seg slik.

Skrevet

Behandling på lik linje som alle andre burde få, som har vært utsatt for overgrep av omsorgspersoner. Skjerming fra omverdenen.

Den optimale straffen ville vel vært om han skulle ha oppnådd såpass selvinnsikt at han skjønte hva han hadde gjort, men med tanke på hans høye alder så er vel det heller tvilsomt..

Uansett, jeg tviler på at han ville ha overlevd særlig lenge ute i den frie verden..

Skrevet

Uansett hvilken straff han faar, saa blir det ikke bedre for de som er ofre. Tenker han ikke har det saa bra akkurat naa,jeg.

Han faar neppe flere haartransplantasjoner og turer til Thailand der han sitter akkurat naa.....

Han blir nok drept i fengselet. Etter aa ha blitt torturert foerst.

Skrevet

..kommer han i fengsel og ikke tar selvmord med det første får han sin straff. Det eneste fornuftige med fengselsfugler er at de hater incestovergripere. Håper han får sin "medisin" der inne!!

Skrevet

det er kanskje feil å si det, men: Skyt og grav ned!

Skrevet

og hva med kona da? hvordan i alle dager kan hun ikke ha visst at der bodde noen i kjelleren i 24 år??????

Skrevet

På samme måte som mødre ikke oppdager at mannen puler ungene hver kveld klokka 9. En del ting vil vi ikke vite.

Skrevet

jeg skjønner ikke de heller jeg da.....

kan ikke fatte og begripe at noen kan klare å "overse" noe sånt... men ser vel ikke skogen for bare trær vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...