Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Gutten min på 12 mnd har vært avhengig av flaska si med mme om kveld og natt en god stund, men nå orker jeg ikke mere.. han våkner oftere og oftere om natta for å få flaska og er utslitt.... NÅ har jeg begynt!!!! Nå står han i senga og hyler og gruer meg fælt til i natt... hva gjør jeg? skal jeg bare la han ligge der?? trenger råd FORT!!!
betty74 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg vet ikke hvilken type avvenning du har tenkt til å kjøre... men jeg ville trøstet han og forsøkt å få han til å legge seg ned. Evt. gitt han litt vann og drikke. Lykke til!
Legekjærringa Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 håper du gikk inn for å roe han, eller ba pappaen gå inn og sitte hos han. Hvis det er Ferbers du prøver på så anbefaler jeg deg på det sterkeste å lese om det før du prøver å gjennomføre en sånn metode. Hensikten er ikke å skremme han eller la han skrike sånn. som det ble rådet over her. Gi vann og stryk på han mens du roer han med myk stemme. Reiser han seg opp, legger du han rolig og vennlig ned igjen. Håper han har roet seg ned nå.
ifie Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Slenger meg på de to forrige her; gi han litt vann, legg han rolig ned, styk litt på han o.l. Også vil jeg ønske deg lykke til, og håper det går fort over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå