Gå til innhold

HJELP.. SVAR FORT!! DRIVER MED AVVENNING NÅÅ!!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 12 mnd har vært avhengig av flaska si med mme om kveld og natt en god stund, men nå orker jeg ikke mere..

han våkner oftere og oftere om natta for å få flaska og er utslitt....

NÅ har jeg begynt!!!!:(

Nå står han i senga og hyler og gruer meg fælt til i natt...

hva gjør jeg? skal jeg bare la han ligge der??

trenger råd FORT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville gitt han flasken på kvelden og heller kuttet ut alle om natten. når han våkner i natt så tilby han vann på flaske i stedefor

Skrevet

vann funker ikke... han bare hyler:(

Skrevet

jeg avvente gutten min med pupp i senga ved leggetid og natta for en mnd siden, da var han 13 mnd. Første natta våknet han hver time, og holdt det gående en halv time / time hver gang. Det samme når han la seg om kvelden.

Nå vet jeg ikke hva du har gjort i kveld, lagt han å latt han gråte eller hva, men det jeg tenkte var, når jeg tar fra han det beste han vet så får jeg gi han det nest beste, og det er kos fra meg.

Så når jeg la han la jeg meg sammen med han i min seng, koste og sang, og når han prøvde å ta puppen, eller sa pupp sa jeg det samme hver gang, det er ikke pupp om natta. Fungerte kjempe bra.

Så de gangene han våkner nå får han kos, hvis han spør etter pupp, litt forsiktig..hehe, sier jeg bare det samme, å han bare smiler, og koser i steden.

Skrevet

Så søtt.

Noen for for kosing funger/fungerte ikke her.

Når det ble oftere og oftere så måtte vi la han skrike litt, men har stort sett da gått inn og bysset. Vi har egentlig ikke vært så flinke med avvending så jeg har ingen gode råd.

Han har ikke brukt smokk og han er ikke noen liggevedsidenavgutt- så det var faktisk mye lettere å gi pupp enn å ta konfrontasjonen.

Gi ham kos i alle fall og si det samme er nok lurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...