Gå til innhold

Tor Erling Staff


Gjest

Anbefalte innlegg

Den fyren fornekter seg neigu ikke! Han uttaler at den underjordiske "bunkersen" som Fritzl holdt datteren og barna fanget i, ikke er et fengsel, men en liten leilighet, som Fritzl forsøkte å gjøre hjemmekoslig. Jommen sa jeg smør!

 

Og i tillegg sier at jommen meg at han ville takket Gud om han fikk forsvare Fritzl.

 

Jeg, som den enkle sjelen jeg er, lurer på hvorfor ingen har slått Staff i hodet med noe hardt for lenge siden... Hadde han ikke bodd i Norge, så hadde han aldri blitt så gammel som han er - tror jeg. Den fyren er fader meg ikke rett på en flekk!!!

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=197837

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er vel drømmen til enhver forsvarsadvokat det, så jeg skjønner godt at han (som jo er ganske forvridd oppi huet) synes det må være drømmen. Tenk den publisiteten han hadde fått!

Har egentlig sluttet å ta det han sier så veldig alvorlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med spetakkel...han kan søren ikke være skikkelig i hodet sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All PR er tydligvis god PR!

Han er jo verstingenes våte drøm. Spik hoppende gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro at Staff er langt på vei senil. Han sier ikke noe fornuftig mer, ALDRI kommer det et fornuftig ord ut av den munnen mer.

Tar han ikke på alvor i det hele tatt, og håper at ingen andre gjør det heller. For hans meninger er så ekstreme at de er på grensen til det ulovlige, gang på gang. Ser for meg at det er ikke så altfor lenge før han blir "bannlyst" av andre advokater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er siste halmstrået da de trenger noe nytt i store saker og nyter det til fulle. tror han prøver å rettferdiggjøre hendelser i sitt eget liv ved å komme med sånne uttalelser. gidder ikke la meg provosere av den mannevonde fyren lenger. han burde vært pensjonert for lengst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke overrasket...Men Staff sier jo ikke at fyren er sympatisk men at han har sympatiske trekk. Og i fare for å provosere ytterligere, kan jeg jo forstå hva han mener, men jeg synes han formulerer seg på en måte som blir idotisk og vitende provoserende. Fyren elsker jo media!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde takket Gud om han fikk i oppdrag å forsvare han...Hmm, litt av en våt drøm..Han er jo merkelig den fyren der. Det er jo ikke provoserende lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...