babygullz <3 vilde Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 brystvortene mine er ganske såre.og tørre, (smører dem med bodybutter hver dag!).og ut kommer det væske...tidligere var den gulgrønnaktig og tjukk, nå er den blank! og lukter mildt sagt driiit.... det er ikke mye væske som kommer, bare bittelitt,, som i en litt stor kvise.. Kommer hver dag.. hva skjer?
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Råmelk, prøv å ikke press det ut for da vil melkeproduksjonen komme i gang etter en stund og det er dritt å gå å lekke 2 mnd FØR babyen i det hele tatt har kommet.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Jeg og får det hver kveld når jeg smører meg.. ca en dråpe blank veske fra hver pupp.. men det lukter ingenting her da.. Har ikke vært noen annen farge/konsistens heller.. men helt normalt er det Til deg over som sa at melkeproduksjonen kom i gang da.. etter hvor lang tid ca? har klemt hver gang jeg, men kommer aldri mer neste gang fordet..
babygullz <3 vilde Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 oisann...nej da må jeg ikke klemme mer da:P har ikke lyst å lekke melk nei..
prinsen vår skal bli storebror Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 er melkeproduksjonen som begynner å gjøre seg klar. Jeg er i uke 13, og når jeg ligger og såver på siden på natten, er det en liten dam på siden av der den ene puppen har ligget........ALLEREDE LIKSOM. var sånn sist også, men er egentlig bare glad for produksjonen fungerer;)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jeg syntes det var fantastisk morro nemlig, men etter noen uker så begynte jeg å lekke om jeg lå på magen i sengen, når vi skulle ha sex, om jeg ikke hadde på meg bh fikk jeg fine små roser ved hver brystvorte osv. Blæh! Jm lo og sa at jeg fikk skylde meg selv når jeg drev å klemte sånn, melkeproduksjonen kommer i gang uansett så det er ingen vits i å få den igang lenge før babyen kommer
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Kommer her og tidvis. Helt blank og luktfri, og stort sett litt hver dag. Holdt på i noen uker nå, og vil IKKE lekke mer enn nødvendig før amming! Så her blir det null klemming=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå