Gå til innhold

5 uker gammel og str 62 er bare litt romsli....fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ingen rene bodyer i str56 så tok en i 62 å tenkte at jeg fikk bare brette litt opp å så fikk han ha på den til en som passer bedre ble tørr. Men bodyen i str 62 satt jo som et skudd. Det er jo 2-4 mnd.... :) Heh...var på hhelsestasjone å veide på onsdag da hadde han gått opp 2 kg fra vekta han hadde da vi dro hjem fra sykehuset...jeg fullammer. Noen fler med denne erfaringen? Er jo bare godt å det går den veien, at han spiser bra å legger på seg men da var da ikke måte på:) Veier 5400 nå.

Noen som vet hvor lenge de har melkeutslett forresten? (Er vel det det er disse små røde prikkene...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måten her :) Lillemann er 7 uker, men vi gikk over til å bruke bare str 62 i forrige uke. Han var nesten 5,8 kg og 60 cm på 6 ukers kontrollen, så str 62 er akkurat passelig for ham.

Skrevet

62 her og,,,,hun er 4700gr. og 57cm...syns det er greit att det er litt romslige,,,

Skrevet

Vi begynte å bruke str 62 etter ca. 4 uker og str. 68 rundt 10 uker. Stor gutt!!

Skrevet

vi begynte nettopp med str 62 å nå er jenta vår 4mnd. men det skal sies at hun var liten da hun ble født. men hun har lakt på seg for mye i forhold til lengda, så vi rasjonerer litt på maten(etter anbefaling fra overlege)

Skrevet

Vi begynte nettopp med str 62 vi å. Hun er 5 og en halv måned nå... Lille gullet :)

Skrevet

Min er 7 uker og 62 er snart for lite. Har begynt å bruke 68 også nå, og noen av 62 må pakkes bort......

Skrevet

min eldste vokste utav 56 dag han var 3 uker han... Og brukte 62 til han var 3 mnd. Jenta vår derimot, brukte 56 til hun var 6 uker :)

Melkeutslett, aner ikke hva det er:) Men er det prikker i ansiktet, som ligner litt på kviser? I såfall kalte helsesøster det hormonutbrudd, og jenta mi er i alle fall kvitt det nå, og har ikke hatt det på minst 2 uker (hun er 12 uker)

Skrevet

Lillegutt her har også hatt disse røde prikkene; vi fikk anbefalt a-krem av helsesøster - den tok knekken på alt! Han har veldig fin hud nå, jeg smører bitte litt på kinn og panne morgen og kveld. I tillegg hender det jeg smører på armene og bena om han er antydning til tørr.

Kan virkelig anbefale den kremen :)

Hehe når det gjelder størrelse, så er lillegutt her helt motsatt; han er 10 uker nå og str 56 er romslig nok det. Han kan faktisk fint få på seg omslagsbodyene til H&M i str 50, men får jo litt elvis lignende utringning hihi.

Skrevet

jeg fikk en jente på nesten 4 kilo og hun bruker 62 nå og nå er hun 3.5 månde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...