LilleBanan blir storebror Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hadde ingen rene bodyer i str56 så tok en i 62 å tenkte at jeg fikk bare brette litt opp å så fikk han ha på den til en som passer bedre ble tørr. Men bodyen i str 62 satt jo som et skudd. Det er jo 2-4 mnd.... Heh...var på hhelsestasjone å veide på onsdag da hadde han gått opp 2 kg fra vekta han hadde da vi dro hjem fra sykehuset...jeg fullammer. Noen fler med denne erfaringen? Er jo bare godt å det går den veien, at han spiser bra å legger på seg men da var da ikke måte på Veier 5400 nå. Noen som vet hvor lenge de har melkeutslett forresten? (Er vel det det er disse små røde prikkene...)
Kystrøya Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Har det på samme måten her Lillemann er 7 uker, men vi gikk over til å bruke bare str 62 i forrige uke. Han var nesten 5,8 kg og 60 cm på 6 ukers kontrollen, så str 62 er akkurat passelig for ham.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 62 her og,,,,hun er 4700gr. og 57cm...syns det er greit att det er litt romslige,,,
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Vi begynte å bruke str 62 etter ca. 4 uker og str. 68 rundt 10 uker. Stor gutt!!
Håpefull mamma Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 vi begynte nettopp med str 62 å nå er jenta vår 4mnd. men det skal sies at hun var liten da hun ble født. men hun har lakt på seg for mye i forhold til lengda, så vi rasjonerer litt på maten(etter anbefaling fra overlege)
Smiiil :o) Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Vi begynte nettopp med str 62 vi å. Hun er 5 og en halv måned nå... Lille gullet
Ildfluå Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Min er 7 uker og 62 er snart for lite. Har begynt å bruke 68 også nå, og noen av 62 må pakkes bort......
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 min eldste vokste utav 56 dag han var 3 uker han... Og brukte 62 til han var 3 mnd. Jenta vår derimot, brukte 56 til hun var 6 uker Melkeutslett, aner ikke hva det er:) Men er det prikker i ansiktet, som ligner litt på kviser? I såfall kalte helsesøster det hormonutbrudd, og jenta mi er i alle fall kvitt det nå, og har ikke hatt det på minst 2 uker (hun er 12 uker)
CB-BabyBoy Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Lillegutt her har også hatt disse røde prikkene; vi fikk anbefalt a-krem av helsesøster - den tok knekken på alt! Han har veldig fin hud nå, jeg smører bitte litt på kinn og panne morgen og kveld. I tillegg hender det jeg smører på armene og bena om han er antydning til tørr. Kan virkelig anbefale den kremen Hehe når det gjelder størrelse, så er lillegutt her helt motsatt; han er 10 uker nå og str 56 er romslig nok det. Han kan faktisk fint få på seg omslagsbodyene til H&M i str 50, men får jo litt elvis lignende utringning hihi.
"spire nr 2 i magen" Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 jeg fikk en jente på nesten 4 kilo og hun bruker 62 nå og nå er hun 3.5 månde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå