Gå til innhold

hvor mye er egentlig normalt? (hevelse)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye hevelse er det man kan beregne som helt "normalt" før man skal begynne å uroe seg?

må bare spørre siden jeg har startet å hovne skikkelig opp innimellom nå..

i hele går kvled var det ubehagelig i både hender og føtter pga myye hevelse..så ut som skikkelig klumpfot når jeg tok av sokkene om kvelden..greit nok med litt hevelse,men det der så bare grotteskt ut..

idag har det igjen gådd veldig opp og ned med hevelser.. på et tidspuntk var det så ille at til og med joggeskoene mine var ubehagelig små.. gifteringen min som har elvd sitt liv på lillefingeren min de siste par månedene var plutseilg ikke mulig å rikke og jeg klarte knapt lage gripetak med hendern..

dette varte heldigvis ikke så lenge...

men må bare spørre om hvor mye skal man egentlig oppleve av hevelser for at det skal være normalt?

er ikke synlig hevelse i ansiktet,og trodde egentlig det skulle ysntes der og om man skulle bekymre seg..men ser rimelig grotteskt ut med klumpfot og grillpølsefingre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal kontakte legen din. Høres ut som du sliter veldig med hevelsen. Mye hevelse kan være tegn på svangerskapsforgiftning eller blodpropp. Vil ikke skremme deg da. Er sikkert ikke noe av dette men ta en tur til legen for å sikkre deg at det ikke er noe av dette.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...