Gå til innhold

Forbannade staff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møkkafyr...Skulle banket han gul og blå...Det er ikke ett fangehull,men en koselig leilighet,og at han faren har sympatiske trekk????Hvorfor må media skrive om dene tåpelige mannen...Står på vg.no..

Videoannonse
Annonse
Gjest -<<-
Skrevet

Fordi det som provoserer selger, og Staff er god på å provosere. =)

Banke folk for meningene deres er jo litt usympatisk.

Skrevet

kan godt være usympatisk i slike tilfeller jeg,gjør meg ingenting.Stakkars mennesker som har vært innelåst i så mange år,bltt voldtatt osv,.Såskal han komme og ta lett på det???Sånn provoserer meg....Så ja kall meg usympatisk du,har rygg å bære det på,sådet går bra...

Skrevet

Orker ikke engang å bli overraska når den fyren sier sånne ting. Hadde aldri venta meg noe annet fra den kanten heller. Han er som en trassig unge, og det beste man kan gjøre med trassige barn, er å overse dem totalt!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ja, det som overrasker meg er at folk blir provosert...det er jo ikke noe nytt at Staff kommer med helt anderledes uttalelser enn det som er normen i dette samfunnet. Det som er irriterende er at avisene har dette som hovedsaken sin, og blåser det opp til noe slik at en skulle tro at dette hadde noen betydning for saken, noe det jo absolutt ikke har.

Skrevet

Han er syk i hodet denne mannen vet dere.Det er derfor han uttaler seg slik.Vi som er normale i hodet vet bedre.

Skrevet

Staff er jo fullpakka av problemer selv stakkar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...