Trenger hjelp!! Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Møkkafyr...Skulle banket han gul og blå...Det er ikke ett fangehull,men en koselig leilighet,og at han faren har sympatiske trekk????Hvorfor må media skrive om dene tåpelige mannen...Står på vg.no..
Gjest -<<- Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Fordi det som provoserer selger, og Staff er god på å provosere. =) Banke folk for meningene deres er jo litt usympatisk.
Trenger hjelp!! Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 kan godt være usympatisk i slike tilfeller jeg,gjør meg ingenting.Stakkars mennesker som har vært innelåst i så mange år,bltt voldtatt osv,.Såskal han komme og ta lett på det???Sånn provoserer meg....Så ja kall meg usympatisk du,har rygg å bære det på,sådet går bra...
våken_om_natta Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Orker ikke engang å bli overraska når den fyren sier sånne ting. Hadde aldri venta meg noe annet fra den kanten heller. Han er som en trassig unge, og det beste man kan gjøre med trassige barn, er å overse dem totalt!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Ja, det som overrasker meg er at folk blir provosert...det er jo ikke noe nytt at Staff kommer med helt anderledes uttalelser enn det som er normen i dette samfunnet. Det som er irriterende er at avisene har dette som hovedsaken sin, og blåser det opp til noe slik at en skulle tro at dette hadde noen betydning for saken, noe det jo absolutt ikke har.
Thunderstruck Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Han er syk i hodet denne mannen vet dere.Det er derfor han uttaler seg slik.Vi som er normale i hodet vet bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå