Tomtetroll Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 hehe..kan..hehe..ikke..hehe..skrive..hehe..uten..hehe.. å si.. hehe.. i annethvert..hehe ord..hehe jeg.. Gahh!! Er så irriterende!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Tihi, men det er jo så koooz ass! *kniseknegge*
Lova Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Ja, eller eller :-), :-D, sånn at alle skal forstå at innlegget er skrevet på en artig, humoristisk og harmløs måte. En annen utrolig irriterende ting er hvis folk er uenig med noen som har skrevet et innlegg og svarer med å si: Ehhh, hallo!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Du har så rett, så rett. Jeg ser liksom for meg en fjortis med overbleket hår og miss sixty bukser som sitter og himler med øya foran pc'en og skriver med ektefølt innlevelse "eeeeh, hallo!" mens de føler at de nå tar nok et steg inn i voksenverdenen. Det er i grunn veldig underholdende..!
Tante Bassa Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Uff da, nå følte jeg meg truffet! Jeg bruker hehe og :-) veldig ofte. Men dette er meg: 38 år, svart hår og joggebukser i XL (høygravid). Kanskje jeg blir preget av mine døtre på 17 og 19 år.....hehe ;-)
Lova Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jepp, ser for meg akkurat det samme. Gud forby at lille jenta mi ender opp sånn. Nå er det desverre slik at "Eeehh, hallo!" dukker opp med jevne mellomrom på diverse forum, av gravide hormonbomber på 27+. ...Men miss sixty bukser og ihjelbleka hår har de nok like forbannet. Og puddermaske i fargen mørk aprikos, forøvrig en hudfarge som ikke eksisterer på annet enn Bratz dukker.
Jodasåneidaså Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 "Og puddermaske i fargen mørk aprikos, forøvrig en hudfarge som ikke eksisterer på annet enn Bratz dukker." f9z!
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Jeg ser ikke helt forskjellen på det å skrive hehe og *ler* og *knegg*.. f.eks.. Når man skriver, får man ikke frem tonefallet, det kan lett bli misforståelser, så hvorfor ikke skrive så vet mottakeren at du ikke er sur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå